Skip to main content

Hoi,

Ik heb gister mijn nieuwe iPad Pro mogen ophalen in de Odido store. Hierbij werd me verteld dat ik 3 maanden Apple one zou ontvangen. Nu heb ik hier ook een mail over gehad, waarin stond dat dit per sms naar me zou worden verzonden.

Echter kun je met een Cellular iPad geen sms nummers gebruiken om berichten te ontvangen. Ik kan het Apple One aanbod dus ook niet koppelen. 
 

Weet iemand hoe ik de link kan ontvangen?

Hoi Sean, van harte welkom op de Community en gaaf dat je Apple One op je nieuwe iPad Pro wil proberen! Dat is een goede vraag inderdaad, normaal gesproken gaat dit per SMS, omdat de Apple One bundel dan direct geactiveerd wordt op je telefoonnummer. Kan je de simkaart tijdelijk in je telefoon plaatsen om de SMS te ontvangen? Dan wil ik dat graag proberen. Anders vraag ik het maandag na bij mijn collega. Laat het me maar weten!


Hoi Marciano

Bedankt voor je antwoord. Mijn iPad kan alleen met een esim worden gebruikt. Ik kan deze dus ook niet tijdelijk op de telefoon zetten.

Zouden jullie willen kijken hoe ik de link wel kan ontvangen? Ik weet niet of het mogelijk is om de link te ontvangen op mijn e-mail of mobiele nummer?

Ik hoor graag van jullie!

met vriendelijke groet,

Sean Lubbers


Hoi Sean, geen dank! En duidelijk. Je hebt voor zover ik zie geen mobiel abonnement bij ons, klopt dat? In dat geval kan ik de SMS niet naar je versturen, dus ik ga iets anders proberen. Ik heb de link zojuist via een privébericht naar je gestuurd. Als je deze link opent op je iPad dan zou het ook moeten werken!


Hoi Marciano,

ik heb inderdaad geen mobiel abonnement bij Odido.

De link geeft me inderdaad een pop up voor het proefabonnement. Echter staat er dat dit maar voor 1 maand is, ipv de 3 maanden die op de site staat vermeld?

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet, 
Sean


Hoi Sean, ik heb je vraag direct doorgestuurd naar mijn collega. Ik hoop snel reactie en duidelijkheid te krijgen over hoe we dit voor je kunnen oplossen en of er een andere link beschikbaar is voor de 3 maanden Apple One i.p.v. 1. Zodra ik iets hoor, laat ik het je weten! 


Hoi,

ik heb nog niks van je gehoord. Is het al gelukt om een andere link te vinden?

groetjes Sean 


Hi @SeanLubbers! Logisch dat je graag een update wilt hebben. Mijn collega Marciano is op dit moment afwezig en zal aanstaande maandag 23 september weer aanwezig zijn. Ik heb de vraag daarom naar hem uitgezet en zodra hij er weer is, komt hij hierop terug bij je! 🍀


Hoi Sean, ik heb inmiddels een reactie ontvangen en er is geen andere link. Het linkje dat ik heb gestuurd zou alsnog 3 maanden geldig moeten zijn. Heb je hem al geactiveerd? Zo niet, activeer hem dan alsnog. Dan kan ik aan de achterkant verder meekijken. Mocht er uiteindelijk wel 1 maand staan, dan verlengen we 'm natuurlijk gewoon. Er is op dit moment namelijk nog geen andere optie/link. Laat het me maar weten!


Reageer