Skip to main content
Beantwoord

Geen Apple One SMS ontvangen

Ik heb geen Apple One SMS ontvangen

Beste antwoord door chocoladedipaaus

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen, bedankt voor het invullen van je gegevens en tof dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik heb de activatielink zojuist per SMS naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en ik wens je er alvast heel veel plezier mee en voor nu ook nog een heel fijn weekend! đŸ˜Š

Hi Marciano, het is gelukt! Fijn weekend!

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@chocoladedipaaus wat leuk dat je hebt gekozen voor Apple One, wel zo fijn als je deze ook kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik kan de sms met de activatielink opnieuw naar je versturen, zodat je het gerust kunt activeren. Om dit te kunnen doen, moet ik wel eerst verifiĂ«ren dat jij de juiste persoon bent. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Zodra alles overeenkomt, kan ik direct voor je aan de slag gaan! 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

Goedemorgen Pharwin,

Ik heb de gegevens toegevoegd!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@chocoladedipaaus thanks voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat alleen nog je telefoonnummer ontbreekt. Zou je die nog kunnen invullen? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

Ik heb het telefoonnummer ook toegevoegd!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, bedankt voor het invullen van je gegevens en tof dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik heb de activatielink zojuist per SMS naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en ik wens je er alvast heel veel plezier mee en voor nu ook nog een heel fijn weekend! đŸ˜Š

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi Marciano, het is gelukt! Fijn weekend!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@chocoladedipaaus fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen