Skip to main content
Beantwoord

Geen Apple one activatie sms ontvangen

• 19 februari 2025
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben een mobiel aboonement van odido en heb daar Apple One gekozen als extra, echter heb ik geen activatie sms ontvangen terwijl overal staat dat je op de link moet klikken uit de activatie SMS.
Waarschijnlijk is die verstuurd naar het tijdelijke nummer (voordat nummerbehoud inging) welke ik nooit gebruikt heb.
Kan deze sms opnieuw verstuurd worden naar mijn huidige nummer?

Beste antwoord door JJ_nl

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@JJ_nl, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je de Extra Apple One kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb zojuist een nieuwe link per sms naar het nummer uit je profiel verstuurd. Daarmee kun je de activatie voltooien! 

Laat je weten of je 'm hebt ontvangen en of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

Het is gelukt! Thanks ​@Pharwin van Odido 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@JJ_nl, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je de Extra Apple One kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb zojuist een nieuwe link per sms naar het nummer uit je profiel verstuurd. Daarmee kun je de activatie voltooien! 

Laat je weten of je 'm hebt ontvangen en of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 20 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Het is gelukt! Thanks ​@Pharwin van Odido 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

​@JJ_nl Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen