Skip to main content

Goedemorgen,

Gisteren is mijn Odido Unlimited abonnement ingegaan. Zag dat er een actie was om Apple One 3 maanden gratis uit te proberen. Afijn, heb dit toegevoegd aan m’n abonnement via de Odido app op mijn mobiel en zie dit ook terug in mijn abonnementsoverzicht.

Echter, ik heb nog geen activatie mail ontvangen. Ook nog geen SMS om Apple One te koppelen aan mijn Apple ID. Duurt dit normaal gesproken gewoon wat langer en ben ik te ongeduldig, of gaat er hier iets mis?

Alvast bedankt!

Hoi Akiranon, gaaf dat je voor een Unlimited abonnement bij ons bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van 3 maanden Apple One. Ik merk dat het af en toe voorkomt dat de SMS niet automatisch verstuurd wordt, maar geen zorgen - ik heb de activatielink zojuist per SMS naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of is het is gelukt met activeren? Ik hoor het graag van je! 😄


Hoi Akiranon, gaaf dat je voor een Unlimited abonnement bij ons bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van 3 maanden Apple One. Ik merk dat het af en toe voorkomt dat de SMS niet automatisch verstuurd wordt, maar geen zorgen - ik heb de activatielink zojuist per SMS naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of is het is gelukt met activeren? Ik hoor het graag van je! 😄

 

Heb hem inderdaad binnen! Dank voor je hulp Marciano 😁


@Akiranon Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega Marciano: geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst en alvast een fijn weekend! 😄


Ik heb vanmorgen ook de Apple one aan gezet in extra's, maar ook geen sms gehad. Wel de mailtjes, maar daar staan geen links in om te koppelen. Kan in mijn odido ook niets vinden hoe je het kunt koppelen.

Waarom is dit zo lastig te vinden?

Ik ontvang ook graag een sms.

 


Hallo @Nicaptm, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik geen actief nummer tegen in ons systeem. Kun je in je profiel het e-mailadres vermelden wat bij ons bekend is van je actieve abonnement? Of vul je klantnummer/telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie in je profiel. Dan kan ik gelijk met je meekijken en de SMS naar je versturen! 


Reageer