Skip to main content
Beantwoord

geen activatie sms ontvangen apple one

• 2 april 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Hallo, ik heb helaas de activatie sms voor Apple One niet ontvangen. Kun je die a.u.b. alsnog naar mijn telefoon sturen alvast bedankt

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@MAdG73 van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Apple One, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de sms niet hebt ontvangen. Geen zorgen, ik kan de sms met de activatielink opnieuw naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nodig ter verficatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2025

Hallo ​@MAdG73 van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van Apple One, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat gek dat je de sms niet hebt ontvangen. Geen zorgen, ik kan de sms met de activatielink opnieuw naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer nodig ter verficatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen