Skip to main content
Beantwoord

Geen activatie sms Apple one ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een e-mail en sms ontvangen dat ik mijn Apple One moet activeren, alleen de activatie sms zelf heb ik niet gekregen :(

Beste antwoord door Riskless

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Riskless, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je hebt gekozen voor Apple One, wel zo fijn als je deze ook kunt activeren en ik help je hier graag bij verder! Geen zorgen, ik heb zojuist een sms naar je nummer verstuurd met de activatielink. Hiermee zou het moeten lukken! 

Laat je weten of je de sms hebt ontvangen en of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Ontvangen en gelukt! Dankjewel!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Riskless, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je hebt gekozen voor Apple One, wel zo fijn als je deze ook kunt activeren en ik help je hier graag bij verder! Geen zorgen, ik heb zojuist een sms naar je nummer verstuurd met de activatielink. Hiermee zou het moeten lukken! 

Laat je weten of je de sms hebt ontvangen en of de activatie is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Ontvangen en gelukt! Dankjewel!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Riskless Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen