Skip to main content

Ik heb sinds vorige maand een HBO Max abonnement waarbij de korting t/m 3 oktober loopt. Daarna ga ik de "normale” prijs betalen. Vandaag lukt het echter niet meer om iets te kijken want HBO Max geeft aan dat ik geen abonnement heb. Ik heb al uitgelogd uit alle apparaten, me opnieuw aangemeld en het paswoord verandert, maar ik blijf de melding krijgen dat er geen abonnement is. 

Ik gebruik hetzelfde email adres als hier en op mijn Odido. Hoe kan ik dit weer actief krijgen want ik wil mijn serie afkijken. 

Hallo @Bigoak, goed dat je dit aangeeft. Excuses voor het ongemak. Het issue is bekend en ons IT-team heeft aangegeven dat dit momenteel in onderzoek is bij HBO Max. Ik zie dat je ook al had gereageerd in dit topic: 

 We verzamelen alle gegevens en zetten het direct door naar HBO Max. Zodra er meer bekend is vanuit hun en dit aan ons is doorgegeven, zullen we het in het topic aangeven! 


Reageer