Goedemorgen,
Maandag jl heb ik bij de Odido winkel te Nieuwegein mijn abonnement verlengd icm toestel Samsung s25 Ultra.
Mijn besluit dat te doen bij Odido is de op Odido website EN in de winkel gepromote actie:
"Samsung actie:
Krijg nu tijdelijk een Galaxy Watch7 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S25 Series.
Actieperiode: 17 februari t/m 30 maart
Registreer je aankoop voor 30 mei
Registeren doe je hier <link naar Samsung site>"...
Wat blijkt: Odido is NIET bij Samsung aangesloten voor wat betreft deze actie, ik citeer uit de "bijzondere actievoorwaarden":
“Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw
toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft
gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij
de deelnemende winkels. Deelnemende winkels: Bol en Coolblue”.
Dat wordt, naar ik meen, "misleiding van de consument" genoemd?
Had ik dit geweten dan had ik mijn abonnement via 1 van de WEL aangesloten winkels verlengd.
Hoe ontvang ik alsnog een Galaxy Watch 7?
Met vriendelijke groet.