Skip to main content
Beantwoord

Galaxy Watch 7

• 27 februari 2025
  • 3 reacties
  • 803 Bekeken

davezelf

Goedemorgen,
Maandag jl heb ik bij de Odido winkel te Nieuwegein mijn abonnement verlengd icm toestel Samsung s25 Ultra.
Mijn besluit dat te doen bij Odido is de op Odido website EN in de winkel gepromote actie:
"Samsung actie:
Krijg nu tijdelijk een Galaxy Watch7 cadeau bij aanschaf van een Galaxy S25 Series.
    Actieperiode: 17 februari t/m 30 maart
    Registreer je aankoop voor 30 mei
    Registeren doe je hier <link naar Samsung site>"...

Wat blijkt: Odido is NIET bij Samsung aangesloten voor wat betreft deze actie, ik citeer uit de "bijzondere actievoorwaarden":

“Deze promotie is alleen geldig indien je een deelnemend model hebt gekocht in Nederland, mocht uw
toestel een buitenlandse IMEI hebben, neem contact op met de winkel waar u het toestel heeft
gekocht. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij
de deelnemende winkels. Deelnemende winkels: Bol en Coolblue”.

Dat wordt, naar ik meen, "misleiding van de consument" genoemd?

Had ik dit geweten dan had ik mijn abonnement via 1 van de WEL aangesloten winkels verlengd.

Hoe ontvang ik alsnog een Galaxy Watch 7?

Met vriendelijke groet.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@davezelf wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met de Samsung Galaxy S25 Ultra, goede keus! Het klopt dat je momenteel een Galaxy Watch7 cadeau krijgt bij aanschaf van een Galaxy S25 Series. Dit is een actie die we samen met Samsung hebben opgezet en al onze toestellen nemen hieraan deel. Tenzij het toestel is verkocht via één van onze partners. Daar willen soms nog wel eens uitzonderingen tussen zitten. 

Wat fijn dat het door een collega in onze winkel is opgelost, hij heeft volkomen gelijk! Zodra je het toestel binnen hebt, kun je de Watch7 aanvragen via de website van Samsung: https://promotions.my-samsung.com/nl/offers. Zodra zij je aanvraag hebben goedgekeurd, streeft Samsung ernaar om de Watch binnen 6 weken naar je op te sturen! 

Het is voor nu geduldig afwachten op je nieuwe Watch. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe en heel veel plezier met je nieuwe toestel (en straks ook met je Watch)! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

davezelf
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Aanvulling:

• waar ik “maandag jl.”heb geschreven, bedoel ik Dinsdag jl.

Stop de tijd.

The plot thickens...

Net terug geweest naar de Odidowinkel (klopte iets niet in contract, is verholpen als het goed is). 

Probleem aangekaart voor wat betreft bovenstaande.

Werknemer (ik ‘gok’ de bedrijfsleider) verzekerde mij dat Odido WEL bij de huidige actie is aangesloten EN dat de afwijzing van Samsung een ‘standaard reactie’ was. Zijn advies: gewoon nog een keer aanvragen.

Eens kijken wat Samsung vindt.

Groet.

davezelf
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

HaHA!

Antwoord van Samsung..:

Het klopt dat Odido WEL is aangesloten bij de actie!!

Samsung stuurde een link naar het juiste registratie formulier…

And now we wait.

Later!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3571 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hey ​@davezelf wat leuk dat je bij ons hebt verlengd met de Samsung Galaxy S25 Ultra, goede keus! Het klopt dat je momenteel een Galaxy Watch7 cadeau krijgt bij aanschaf van een Galaxy S25 Series. Dit is een actie die we samen met Samsung hebben opgezet en al onze toestellen nemen hieraan deel. Tenzij het toestel is verkocht via één van onze partners. Daar willen soms nog wel eens uitzonderingen tussen zitten. 

Wat fijn dat het door een collega in onze winkel is opgelost, hij heeft volkomen gelijk! Zodra je het toestel binnen hebt, kun je de Watch7 aanvragen via de website van Samsung: https://promotions.my-samsung.com/nl/offers. Zodra zij je aanvraag hebben goedgekeurd, streeft Samsung ernaar om de Watch binnen 6 weken naar je op te sturen! 

Het is voor nu geduldig afwachten op je nieuwe Watch. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik wens je alvast een heel fijn weekend toe en heel veel plezier met je nieuwe toestel (en straks ook met je Watch)! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen