Facebook link werkt (na aanpassing van de link) nog steeds niet

  • 21 September 2023
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Ik gebruik deze link (van de Odido pagina gekopieerd): https://www.facebook.com/odidonl en krijg daarna een scherm dat zegt dat 'deze inhoud momenteel niet beschikbaar is'.

Kunnen jullie dit repareren of de juiste link plaatsen svp? Alvast hartelijk dank!

 

 

Waqqas 7 maanden geleden

Hallo via deze link en via de website van Odido kom ik wel op de Facebook pagina van Odido, kun je het eens via een andere browser of andere apparaat proberen?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo via deze link en via de website van Odido kom ik wel op de Facebook pagina van Odido, kun je het eens via een andere browser of andere apparaat proberen?

Reputatie 2

Hallo via deze link en via de website van Odido kom ik wel op de Facebook pagina van Odido, kun je het eens via een andere browser of andere apparaat proberen?

Slim, had ik nog niet geprobeerd.

 

Resultaat Edge (pc):

 

Resultaat Chrome (pc):

 

En op mijn telefoon exact hetzelfde resultaat maar daar heb ik geen screenshot van.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wiske, wat apart dat je die melding krijgt. Je hebt wel de juiste link, ik kom er ook gewoon in. Kun je de pagina van Odido Nederland wel vinden als je via Facebook zoekt (zowel via de app als de browser)? Wellicht kunnen we zo terugwerken naar de oorzaak van deze melding.

Reputatie 2

Had ik nog niet geprobeerd, maar dat lukt inderdaad niet. De Odido pagina staat er niet bij.

 

Reputatie 2

Hi Wiske, wat apart dat je die melding krijgt. Je hebt wel de juiste link, ik kom er ook gewoon in. Kun je de pagina van Odido Nederland wel vinden als je via Facebook zoekt (zowel via de app als de browser)? Wellicht kunnen we zo terugwerken naar de oorzaak van deze melding.

@Marciano van Odido Ik heb vorige week een screenshot geplaatst van Facebook. Jullie staan niet in het rijtje. Doe ik iets verkeerd?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Wiske, wat vreemd dat onze pagina er niet tussen staat! Ik heb dit ook nooit eerder gezien. Stuur mij even een privébericht met je volledige voor- en achternaam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Op die manier kan ik een case op je naam zetten en dan laat ik dit direct onderzoeken! 

Reageer