Skip to main content

Hallo, 

 

ik kan mijn extra niet uitzetten, alleen wijzigen naar duurder abonnement. 

 

Hallo @jolanda.mollema 

Op de website staat dat je dit zelf kan doen maar door een foutje waarschijnlijk is die optie niet zichtbaar, een moderator kan deze voor je uitzetten.


Hallo @jolanda.mollema, excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Laten we samen naar een oplossing kijken! Eigenlijk zijn de bundels maandelijks opzegbaar, maar ik ga een uitzondering voor je maken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***77491. Ik zie dat er al een opzegging is verwerkt, deze staat verwerkt op 17-09-2024, omdat je de bundel op 18-08-2024 had aangeschaft. Geen zorgen, ik heb zojuist de bundel voor je uitgeschakeld. Deze krijg je vanaf nu niet meer te zien in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of je het ook niet meer te zien krijgt? 

Ik hoor het graag! 


Hallo @jolanda.mollema, excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Laten we samen naar een oplossing kijken! Eigenlijk zijn de bundels maandelijks opzegbaar, maar ik ga een uitzondering voor je maken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***77491. Ik zie dat er al een opzegging is verwerkt, deze staat verwerkt op 17-09-2024, omdat je de bundel op 18-08-2024 had aangeschaft. Geen zorgen, ik heb zojuist de bundel voor je uitgeschakeld. Deze krijg je vanaf nu niet meer te zien in je Mijn Odido account. Laat je me even weten of je het ook niet meer te zien krijgt? 

Ik hoor het graag! 

Hallo Pharwin, 

Dank je voor de hulp en medewerking, de extra hbo is nu inderdaad uitgeschakeld. 

 


@jolanda.mollema Fijn! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😊


Reageer