Skip to main content
Beantwoord

extra Amazon prime

• 24 februari 2025
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met als extra Amazon prime. Ik heb echter geen link of iets ontvangen om een account aan te kunnen maken bij Amazon prime?
Hoe kan ik dit krijgen? Via de chatbox kom ik niet verder en er is blijkbaar midden op de dag geen adviseur beschikbaar!!!!!

Ik wil graag een account aanmaken!

Leny Vervoort-Dörner

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Libertas, van harte welkom op onze Community! Wat gaaf dat je hebt gekozen voor Amazon Prime en ik snap heel goed dat je een account wilt aanmaken. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account: www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen. Zodra je een account hebt aangemaakt, kun je 'm daar ook meteen koppelen! 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3571 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Hi ​@Libertas, van harte welkom op onze Community! Wat gaaf dat je hebt gekozen voor Amazon Prime en ik snap heel goed dat je een account wilt aanmaken. Dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account: www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen. Zodra je een account hebt aangemaakt, kun je 'm daar ook meteen koppelen! 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen