Luister, ik ben moe.
Ik had van de week een nieuwe SIM kaart besteld, binnen gekregen en geprobeerd te activeren. Dit werkte niet, dus ODIDO maar gebeld. Die konden mij remote niet helpen omdat ik geen SMS binnen kreeg. Dus dan maar naar de winkel, blijkt er dat er een storing is met het registreren van SIM kaarten, dus dan maar een eSIM meegekregen en kijken of dat na de storing wel geregistreerd kan worden. Maar helaas, niet gelukt.
Dag twee, ik bel weer met ODIDO op om het probleem voor te leggen, een lieve dame legt mij uit dat er twee e-mail accounts verbonden zijn aan mijn account, dit was volgens haar nog nooit voorgekomen. Nader geprobeerd om mijn eSIM te activeren maar dat abonnement was niet verbonden aan mijn account dus dat lukte niet. Ze kon wel proberen om een nieuwe eSIM te koppelen maar dan moest ik €5,- betalen terwijl ik al voor een nieuwe SIM betaald had, belachelijk. Ze kon me niet verder helpen dus maar weer naar de ODIDO shop om het nogmaals proberen op te lossen. Bij de shop, geprobeerd m’n gekoppelde accounts te verwijderen van m’n abonnement, geprobeerd SIM’s te activeren, niks werkte. Dus de medewerker had maar gebeld met de technische dienst, na een lang gesprek zou het probleem binnen een uur tot 24 uur verholpen worden maar is tot op heden nog niet opgelost. Het oude SIM nummer blijft gekoppeld aan mijn account, vanwege het feit ik eerst bij TELE2 zat en er waarschijnlijk iets mis gegaan is bij de overdracht naar ODIDO.
Kortom, ik ben hier nou al bijna drie dagen mee bezig en ik ben het een beetje zat. Kan een admin gewoon dit intern oplossen binnen nu en een paar uur of m’n abonnement schrappen en een nieuwe aanmaken met een nieuw nummer want ik ben niet van plan om nog langer te gaan wachten. Big ups naar de medewerkers die mij geprobeerd te helpen, maar dit gaat niet werken zo.
Mijn account zit verbonden aan dit e-mail adres, thanks.