ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn abonnement, is dit mogelijk via Tmobile?
Ik zie dat het wel kan bij www.top06.nl , iemand daar ervaring mee?
ik zou graag een mooi 06 nummer willen bij mijn abonnement, is dit mogelijk via Tmobile?
Ik zie dat het wel kan bij www.top06.nl , iemand daar ervaring mee?
Goedemorgen
Heb je nu een lastig nummer?
Alles kan maar er zijn wel kosten aan verbonden en uiteraard moet het nummer vrij zijn!
Hoe kan ik mijn telefoonnummer veranderen?
Wil je je telefoonnummer wijzigen, neem dan contact met ons op om een ander telefoonnummer aan te vragen. Of gaat je vraag over nummerbehoud?
Goed om te weten
Voorkeurnummers
Je kunt standaard kiezen uit een aantal telefoonnummers. Daarnaast kunnen klanten met een abonnement ook kiezen voor een voorkeursnummer, dat er net wat mooier uitziet. PrePaid klanten kunnen alleen een standaard nummer kiezen.
Standaard nummer
€ 20,34 (incl. btw)
Willekeurig gekozen nummer
Bronzen nummer
€ 114,39 (incl. btw)
06XX XX ABCD
Zilveren nummer
€ 228,77 (incl. btw)
06XX AB C0 C0
Gouden nummer
€ 457,26 (incl. btw)
06XX AB 0000
06XX A00 B00
06XX AB AB AB
Voorbeelden:
Moderator update 21/12/2021]
2Update 21/12/2021]
Vanaf nu is het ook mogelijk om zelf via jouw My T-Mobile-account jouw telefoonnummer te wijzigen. Dit kost €10,- en zal op je factuur worden toegevoegd. Dit geldt niet voor bronzen, zilveren of gouden nummers.
Hoi ChrisTien
Dank voor je snelle antwoord, ik zou er liever niet voor willen betalen en al helemaal geen honderden euro’s :((
De standaard nummers zijn wel betaalbaar maar die kan ik ook op de andere site krijgen als ik het goed zie maar dat is natuurlijk persoonlijk want niet iedereen vind hetzelfde mooi
shop te gaan en daar te vragen wat de mogelijkheden zijn? Of kom je gewoon reclame maken voor die niet te openen Top06 site?
Ik ben benieuwd.
Succes!
Hallo
Indien je wat gratis prepaid simkaarten aanvraagt van een aantal providers en je komt een mooie nummer tegen dan kan je die gratis porteren middels nummerbehoud
Hi
Goed om te zien dat je hier al van flink wat goed advies bent voorzien, bedankt
Ik heb jouw laatste twee berichten overigens een beetje aangepast, omdat het erg begon te lijken alsof er reclame werd gemaakt en dat is hier op onze Community niet toegestaan. Zie ook onze huisregels. Wellicht was dit helemaal niet je bedoeling, maar zoals gezegd begon het er wel op te lijken.
Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je nu dat je hier op de Community in ieder geval goed geholpen wordt door alle toppers die hier rondlopen!
Heb inmiddels al wat meer info
Dus ben een beetje terug bij het begin :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.