Vandaag ben ik naar een van jullie vestigingen gegaan om te informeren naar enkele zaken die verband houden met mijn abonnement. Dit is de vestiging van Odido Shop Amsterdam Ferdinand Bolstraat. Toen ik de deur opendeed, merkte ik dat de medewerker mij uitlachte met zijn andere vriend, maar Ik verstond niet wat hij zei en het kon me niets schelen, dus belde ik mijn vriend om voor mij te vertalen, omdat ik niet goed spreek, maar hij is uw werknemer. Hij gedroeg zich op een racistische en slechte manier en verhoogde zijn stem. Toen ging hij weg en verliet ons. Hij kwam een paar minuten later terug en schopte me eruit. Hij zei: "We gaan de winkel sluiten en er is nog tijd en klanten in de winkel." Maar hij profiteerde van mijn gebrek aan kennis. Ik verstond de taal niet en gebruikte allerlei racistische methoden tegen mij. Je kunt de camera's bekijken. Daar was ook een van de klanten, en toen ik hem vroeg wie je naam was, zodat ik een klacht tegen hem kon indienen. Hij lachte me uit. mij, zei toen: "Eren chat, dit is mijn naam", en hij lachte me uit alsof hij wist dat je hem niet verantwoordelijk zou houden of hem zou straffen. XXX dit bedrijf dat zich alleen maar bekommert om het verdubbelen van rekeningen en het innen van geld, en dat ook doet geen respectabele werknemers in dienst heeft en de klachten van haar klanten niet serieus neemt.
oOngepaste en scheldwoorden niet toegestaan!]