Skip to main content
Beantwoord

E-SIM overzetten niet mogelijk zonder T-Mobile medewerker


Hi,

Ik heb dus een nieuw toestel aangeschaft op zaterdagmiddag na 16:00. Wat me nu opvalt, is dat er geen één manier is om de E-Sim van telefoon A naar B over te zetten. Ook is het niet mogelijk om een nieuwe E-Sim aan te vragen. Dit kan wel, maar je krijgt geen nieuwe E-Sim. Dit is precies het probleem dat ik vorig jaar ook heb gehad, geen verandering.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik een nieuwe E-Sim krijgen zonder naar een T-Mobile winkel te moeten gaan?

Dit kan toch niet!

Met vriendelijke groet,

Rguz

Beste antwoord door Dave

Hi @rguzvi,

Jammer om te lezen dat het niet allemaal lukt met het activeren van de nieuwe eSIM! 

Als het niet lukt via My T-Mobile om de nieuwe eSIM aan te schaffen en te downloaden, dan is er jammer genoeg geen andere mogelijkheid dan langs de T-Shop te gaan om dit op te laten lossen. Via de Community voeren wij, in verband met de fraudegevoeligheid, geen wisselingen van simkaarten meer uit. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je naar de winkel gaat, aangezien de medewerkers in de winkel hierom zullen vragen.

Mocht er nog iets anders zijn waar we bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7943 reacties
  • 10 juli 2021

Hallo @rguzvi  Lastig op dit moment is er geen moderators om je verder re helpen.

Hopelijk is er morgen iemand. Hou er rekening mee dat het weekend is.

Lukt het niet om morgen naar een winkel te gaan dan zal ik morgen proberen (geen garantie) om een moderator op te sporen.

 

Kan je je eSIM overzetten op een ander toestel?

Nee, dit kan niet omdat elke eSIM eenmaal te downloaden is. Dat doen we voor jouw veiligheid. Wanneer je je gegevens toch wilt overzetten op een andere eSIM-telefoon, dan moet je een nieuwe eSIM bestellen en activeren. Dit kan via My T-Mobile, de T-Mobile Shop of de klantenservice.

Alles over eSim


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2021

Hi @rguzvi,

Jammer om te lezen dat het niet allemaal lukt met het activeren van de nieuwe eSIM! 

Als het niet lukt via My T-Mobile om de nieuwe eSIM aan te schaffen en te downloaden, dan is er jammer genoeg geen andere mogelijkheid dan langs de T-Shop te gaan om dit op te laten lossen. Via de Community voeren wij, in verband met de fraudegevoeligheid, geen wisselingen van simkaarten meer uit. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je naar de winkel gaat, aangezien de medewerkers in de winkel hierom zullen vragen.

Mocht er nog iets anders zijn waar we bij kunnen helpen dan horen we het graag van je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen