Skip to main content
Beantwoord

Doorschakelen lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Al heel erg lang maak ik zonder problemen gebruik van het doorschakelen door middel van **61*nummer#. Sinds kort zijn wij op kantoor overgestapt naar Zakelijk Vast op Mobiel. Sindsdien werkt deze code niet meer. Ik krijg een foutcode te zien: ‘Fout bij uitvoeren verzoek'. 

Alles codes uitschakelen en opnieuw instellen werkt niet. Telefoon aan en uit zetten werkt ook niet. 

Ik zou graag zien dat dit zo snel als mogelijk wordt opgelost. Inmiddels heb ik al heel veel en lang gebeld met Odido, maar is nog niks opgelost. 

Beste antwoord door eric

Degene die de zakelijke dienst bij Odido heeft besteld. Zakelijke producten worden alleen door de telefonische hekpdesk van Odido ondersteund.  Op het forum is daar weinig inhoudelijke kennis over en praten we alleen over consumenten producten. 

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • 17 maart 2025

Bij Zakelijk vast op mobiel maak je gebruik van een cloud telefooncentrale. De bediening daarvan is inderdaad anders, waarschijnlijk via een app. Raadpleeg je telecom verantwoordelijke die de zakelijke helpdesk van Odido kan contacten.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

Bij zakelijk vast op mobiel is er inderdaad een app. Maar ook als ik het doorschakelen inregel via de app, werkt de doorschakeling niet. Verder verwijst u mij door naar mijn telecom verantwoordelijke. Dat begrijp ik niet. Wie zou mijn telecom verantwoordelijke moeten zijn? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8637 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Degene die de zakelijke dienst bij Odido heeft besteld. Zakelijke producten worden alleen door de telefonische hekpdesk van Odido ondersteund.  Op het forum is daar weinig inhoudelijke kennis over en praten we alleen over consumenten producten. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen