Skip to main content

Hoi, ik heb in april mijn contract verlengd bij Tmobile. Hiervoor had ik altijd Deezers, deze heb ik nu achteraf (in juni) toegevoegd aan mijn abonnement. Helaas ontvang in tot op heden geen SMS code of activatielink om het Deezers abonnement (Premium) werkend te krijgen. Medewerkers in de winkel en klantenservice kunnen mij hier helaas ook niet bij helpen. Wie kan mij hier aub verder helpen? Er wordt namelijk maandelijks wel betaald. Met vriendelijke groetjes, Moesha

Hi @Moessha 

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Deezer. Ik ben ook echt fan! Ik wil graag kijken of alles correct staat in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN ter verificatie? En kun je ook aangeven met welk e-mailadres je inlogt op Deezer? Dan kan ik controleren of het juiste e-mailadres is gekoppeld. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!


Reageer