Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb via jullie deezer vast omdat dit goedkoper was dan via deezer zelf (dacht ik) nu lukt het mij niet om de normaal mijn muziek af te luisteren. Hij geeft aan dat ik via t-mobile heb maar dat hij niet op premium staat. Nu betaal ik dus bij jullie 6,99 p.m. voor een "gratis" dienst van deezer zelf. Moeten jullie dit zelf omzetten naar premium? Want als ik moet betalen voor iets waar ik nog steeds niks mee kan is natuurlijk wel heel bijzonders.

 

Mvg, Denise 

Hi @Den85ise 

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Deezer! Ik doe graag mijn best voor je om je Deezer account goed werkende te krijgen.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer dan ga ik controleren of alle instellingen goed staan. 

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!


Reageer