Skip to main content

Hallo,

ik kan deezer niet koppelen.

heb mijn abonnement verlengd, ontving een mail mbt deezer om het te koppelen maar krijg de melding dienst momenteel niet beschikbaar? 

kan iemand helpen?

Goedemorgen shley, leuk dat je Deezer wil gebruiken! Is het inmiddels gelukt? Ik zie Deezer namelijk wel actief in het system en in Mijn Odido staan. Mocht het nog niet werken, lukt het nu dan om via Deezer Instellingen | Odido Deezer te koppelen en te activeren? Zo niet, zet dan je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag of het helpt om de bundel uit en opnieuw aan te zetten! 😊

Nee hij doet het niet. 
krijg deze melding.

XXX

XXX

>Screenshot verwijderd door moderator. Let op: Je 06-nummer stond hierop vermeld. Andere privégegevens ook verwijderd]

Goedemorgen shley, bedankt voor de gegevens. Ik heb ze wel uit je topic verwijderd omdat deze openbaar stonden. Heb je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN voor me? Dan kan je via jouw profiel in de juiste velden zetten als je op 'Bewerk profiel’ klikt. Ze staan dan privé en dan ga ik voor je aan de slag! 

Shley,

Ik had gisteren precies hetzelfde probleem.  Het ligt niet aan jou, dat gedoe met je gegevens doorgeven is zonde van je tijd. Het systeem van Odido is gewoon stuk.

Je kunt ook koppelen op de site van deezer https://www.deezer.com/nl/activate/odidonl daar werkt het wel 👍

Reageer