Skip to main content

G'morgen,

Heb al jaren deezer family en bij het verlengen van mijn abonnement had ik verlengen van deezer niet aangeklikt. Maar dit later alsnog gedaan. Tot op heden blijft mijn Deezer account aangeven dat ik Free Member ben en activeren van het Tmobile partner linkje lukt niet. Of de doorlink werkt niet en als ik een activatie code ontvang en deze invoer dan krijg ik de melding: het nummer wordt niet herkend neem contact op met TMobile. 

 

Groet Bertus

Hi @BertjeH, dat zoek ik graag voor je uit! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer ter verificatie? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid!

 

Groetjes, 

Pharwin 


Is niet meer nodig. Is hersteld, dank voor de moeite.


Hi @BertjeH

Wat fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt! Heb je toevallig ook de oplossing voor ons? Dan weten de rest van de Communityleden wat ze kunnen doen als ze dit ook ervaren. 😊


Reageer