Skip to main content

Zoals meerdere mensen hier lukt het mij ook niet om m’n 2e abbo Deezer te activeren.

Dit omdat tmobile mijn mail gebruikt heeft van m’n eerste abbo . Ook als ik wil activeren via de sms gebeuren dan krijg ik geen activatiecode/link maar gelijk het is geactiveerd. In de details van mijn abbo staat Deezer er al wel bij. 

Zoals meerdere mensen hier lukt het mij ook niet om m’n 2e abbo Deezer te activeren.

Dit omdat tmobile mijn mail gebruikt heeft van m’n eerste abbo . Ook als ik wil activeren via de sms gebeuren dan krijg ik geen activatiecode/link maar gelijk het is geactiveerd. In de details van mijn abbo staat Deezer er al wel bij. 

Hi @Glenny71, welkom op onze Community! Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder! Het e-mailadres moet inderdaad wel overeen komen, anders kan de koppeling niet worden gemaakt. Begrijp ik het goed dat het wel met je eerst account is gelukt maar met de tweede niet? Dan zoek ik dit graag voor je uit! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, het e-mailadres waar het om gaat en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer