Kan ik de data sim only onbeperkt abonnement in een 4G modem/portable 4G modem plaatsen. Er gaat alleen maar één persoon het gebruiken.
Hallo
Een data sim only met een 4G modem mag niet gebruikt worden als vervanging van een vaste aansluiting, bovendien heb je met unlimited per dag 8 GB als startbundel met aanvullers van 2 GB.
4G voor thuis is misschien een betere optie voor je met een veel ruimere startbundel voor de hele maand en aanvullers van 5 GB.
Hallo
Een data sim only met een 4G modem mag niet gebruikt worden als vervanging van een vaste aansluiting, bovendien heb je per dag 8 GB als startbundel met aanvullers van 2 GB.
4G voor thuis is misschien een betere optie voor je met een veel ruimere startbundel voor de hele maand en aanvullers van 5 GB.
Bedankt voor je reactie,
De bedoeling is dat ik de Data sim vaak buiten will gebruiken, met maximaal van ~3GB verbruik per dag. Kan ik dan in dit geval een 4G modem gebruiken?
3 GB per dag met unlimited zou volgens mij gewoon kunnen, het heeft er denk ik mee te maken dat je het mobiele netwerk niet te veel belast.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.