Skip to main content

contractovername

  • 28 november 2023
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb het formulier voor Contractovername ingevuld en verstuurd, maar krijg geen bevestiging. Inmiddels 2 keer verzonden. Mijn dochter gaat het contract overnemen. Het toestelkrediet is afbetaald. 

 

Uitgelichte reactie

28 november 2023

Beste SandraBonnet,

Dank voor je bericht. Het spijt me te horen dat je geen bevestiging hebt ontvangen na het invullen en verzenden van het formulier voor contractovername, ondanks twee pogingen. Het is begrijpelijk dat dit zorgen kan veroorzaken, vooral omdat je dochter het contract gaat overnemen en het toestelkrediet is afbetaald.

Om dit op te helderen en te verifiëren of de contractovername succesvol is geregistreerd, raad ik je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf. Zij kunnen je voorzien van de benodigde informatie en bevestigen of het proces correct is verlopen.

Mogelijk kun je de klantenservice telefonisch bereiken, of je kunt via de online portal van het bedrijf een bericht sturen met vermelding van het probleem. In veel gevallen kunnen zij je snel inzicht geven in de status van de contractovername.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het proces spoedig wordt afgerond. Mocht je verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

3 reacties

Aramaic
  • is een Master Poster
  • 26 reacties
  • 28 november 2023

Beste SandraBonnet,

Dank voor je bericht. Het spijt me te horen dat je geen bevestiging hebt ontvangen na het invullen en verzenden van het formulier voor contractovername, ondanks twee pogingen. Het is begrijpelijk dat dit zorgen kan veroorzaken, vooral omdat je dochter het contract gaat overnemen en het toestelkrediet is afbetaald.

Om dit op te helderen en te verifiëren of de contractovername succesvol is geregistreerd, raad ik je aan om direct contact op te nemen met de klantenservice van het desbetreffende bedrijf. Zij kunnen je voorzien van de benodigde informatie en bevestigen of het proces correct is verlopen.

Mogelijk kun je de klantenservice telefonisch bereiken, of je kunt via de online portal van het bedrijf een bericht sturen met vermelding van het probleem. In veel gevallen kunnen zij je snel inzicht geven in de status van de contractovername.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat het proces spoedig wordt afgerond. Mocht je verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Aramaic


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • 29 november 2023

Hallo @SandraBonnet ,

Heb je, je klantnummer al in je profiel staan? Als dit niet het geval is wil je dit dan alsnog doen?
Als de moderator toe is aan je bericht kan hij je dan makkelijker helpen.
De moderator reageert hier vanzelf, ze werken op volgorde van binnenkomst.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
SandraBonnet schreef:

Ik heb het formulier voor Contractovername ingevuld en verstuurd, maar krijg geen bevestiging. Inmiddels 2 keer verzonden. Mijn dochter gaat het contract overnemen. Het toestelkrediet is afbetaald. 

 

Hallo @SandraBonnet geen zorgen! Ik zoek graag voor je uit waarom je geen bevestiging hebt ontvangen en of je aanvraag wel in goede orde bij ons is aangekomen. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit gelijk voor je uitzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen