Skip to main content
Beantwoord

Contact met klantenservice


Wil gewoon iemand aan de lijn krijgen

Beste antwoord door Dave

Hoi allemaal,

Je kunt als klant bellen met: 06 - 2400 1200

Vanuit het buitenland: +316-24001200
En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met: 0800 - 0092

Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

- Zelf al je zaken regelen via My T-Mobile

- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)

- Bezoek onze Community en stel een vraag!

- Bezoek onze contactpagina

We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!
Bekijk origineel

19 reacties

Pilovali
Forum|alt.badge.img+1
  • is een Top Poster
  • 1038 reacties
  • 22 juli 2017
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je belt naar 0800-7111, krijg je een keuzemenu en vervolgens kun je praten met een T-Mobile medewerker.
Je kunt ook wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppakt, dit duurt gemiddeld 24-48 uur.

Groet,

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2017
Hoi allemaal,

Je kunt als klant bellen met: 06 - 2400 1200

Vanuit het buitenland: +316-24001200
En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met: 0800 - 0092

Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur

- Zelf al je zaken regelen via My T-Mobile

- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)

- Bezoek onze Community en stel een vraag!

- Bezoek onze contactpagina

We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!

  • 0 reacties
  • 28 juli 2017
En dan moet je maar hopen dat je niet wordt afgesnauwd of als klein kind wordt toegesproken...
En, het kan ook voorkomen dat medewerker het gesprek ' gewoon' beëindigd'. En dan ben je dus uitgel*ld.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 30 juli 2017
Hi horizon,

Dat is niet de normale gang van zaken bij ons. Excuses als je dat zo hebt ervaren. Je bent niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als er iets waarmee ik je kan helpen dan hoor ik het graag.

  • 0 reacties
  • 31 juli 2017
Wel, het zou fijn zijn dat de belofte om mij terug te bellen zowaar eens wordt nagekomen. Zou goed kunnen dat er geen rapport over is gemaakt om het terug te lezen. Dat is nl. ook al eerder gebeurd.

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 1 augustus 2017
Hi Horizon,

Dat willen we graag voor je regelen, maar wij kunnen dus op dit moment niets inzien, omdat je niet bent ingelogd op het forum met My T-Mobile. Dit betekent dat wij dus niet in ons systeem kunnen kijken voor je wat er afgesproken is, hoe graag we dat ook willen!

Het handigste is om je even te registreren als T-Mobileklant, dus met 06-nummer, zodat wij je verder kunnen helpen. Als het om T-Mobile Thuis gaat, laat het dan ook even weten.

We zien jouw reactie graag tegemoet!

  • 0 reacties
  • 1 augustus 2017
Het gaat om tmobilethuis. en wel om het beruchte alles in 1 pakket.
Ik begrijp dat je dus ingelogd moet blijven?
Hoeveel tijd mag er over heen gaan mb. tot afspraak nakomen het problemen oplossen?
Afgelopen vrijdag is mij beloofd mij terug te bellen. Ik ben vanaf 8 juni ( helaas) klant geworden en sinds die tijd doet die interactieve box niet wat het moet doen. Je kunt nl. niet opnemen en elders kijken of zappen tegelijk. De tweede box geeft dezelfde problemen.

Ik eis nu dat men iets doet ipv. maar weer wat toezegt om vervolgens weer niets te laten horen.
Het houdt een keertje op en t-mobile heeft een inspanningsplicht waar het aan dient te voldoen.
Men kan de klant niet aan het lijntje blijven houden en er nog voor laten betalen ook.
Kan het worden opgelost dan heel graag en spoedig. Is t-mobile hier niet toe in staat dan eis ik dat de overeenkomst onmiddellijk wordt ontbonden. Volgens de voorwaarden kan de klant dit in dit geval eisen , dus bij deze.
Ik zou me als bedrijf echt heel diep schamen . Het vertrouwen is diep Onder het 0 punt gezakt.
Bah!!

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 augustus 2017
Ah horizon, ik ken je frustratie inmiddels maar al te goed, zojuist ene René (oudere man) gesproken en zeer asociaal geholpen, na 1 dag alles in 1 al helemaal klaar met Tmobile

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 2 augustus 2017
Hoi Horizon,

Ik zie nu inderdaad dat je ook een topic hebt aangemaakt over dit probleem. Mijn collega gaat hier zo direct voor je naar kijken en zal ook in dat topic reageren. Hij zal je dus zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2024

Voor iemand die slecht horend is , is jullie contact waardeloos, vooral sinds jullie overgaan zijn naar Odido, geef mij maar gewoon tele2 daar was de contact nog haalbaar om via prive chat je vragen te stellen of oplossingen te bekijken zonder openbare gedoe eromheen ik wil een prive chat gesprek en niet telefonisch of openbare community gedoe!


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7925 reacties
  • 24 maart 2024

@JeffreyN  Ik begrijp dat het soms lastig kan zijn maar Via Facebook, Twitter en op verzoek van de moderator kan je hier ook privé je verhaal kwijt. 

Groetjes.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 maart 2024
CrisTien schreef:

@JeffreyN  Ik begrijp dat het soms lastig kan zijn maar Via Facebook, Twitter en op verzoek van de moderator kan je hier ook privé je verhaal kwijt. 

Groetjes.

En wie moet ik benaderen voor prive gesprek, ik bedoel mijn vraag gaat een beetje persoonlijk zonder poespas erbij komt kijken 

Groetjes


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 24 maart 2024

Een 1:1 chat gaat het beste via Facebook of X.  Dan kun je een DM sturen en dan in gesprek zijn.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Hallo,

 

ik heb 4 dagen geleden een internet op reis pas genomen voor 30 dagen, maar na 3 dagen geen mb meer. Ik gebruik ook wifi waar wifi is. Snap niet waarom het zo snel op is. Heb ook geen films ofzo gekeken 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 27 februari 2025

Check de Odido app. Dan zie je nog hoeveel data je over hebt. Als alles is verbruikt, dan houdt het op. Een provider mag alleen kijken naar hoeveel databits je verbruikt,  niet waaraan. Dat zou je in je eigen telefoon kunnen bekijken. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7925 reacties
  • 27 februari 2025

@shirleysew Goedenavond, zo’n reispas is 30 dagen geldig (dus te gebruiken). Ik weet niet hoeveel Data je had en wat je hebt gedaan. Kan je in je telefoon bekijken waar het aan is opgegaan die drie dagen?  
Soms zijn plaatselijke prepaid simkaarten goedkoper. 
Vul al je gegevens volledig in (zie mijn onderschrift) de moderators kunnen je dan zonodig beter verder helpen.

MVG.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

3000 mb

Maureen Sewpersad 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Vooral geappt


emilimeters
  • is een Top Poster
  • 388 reacties
  • 28 februari 2025

je telefoon zal ook nog allerlei ander updates binnenhalen zodra er een netwerk is. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen