Als je belt naar 0800-7111, krijg je een keuzemenu en vervolgens kun je praten met een T-Mobile medewerker.
Je kunt ook wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppakt, dit duurt gemiddeld 24-48 uur.
Groet,
Je kunt als klant bellen met: 06 - 2400 1200
Vanuit het buitenland: +316-24001200
En als je nog geen klant bent: 0800 - 7123
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
Voor T-Mobile Thuis kun je bellen met: 0800 - 0092
Openingstijden zijn:
Maandag t/m zaterdag 7:00 - 22:00 uur
Zon- en feestdagen: 9:00-18:00 uur
- Zelf al je zaken regelen via My T-Mobile
- Vind hier het antwoord op je vraag (FAQ)
- Bezoek onze Community en stel een vraag!
- Bezoek onze contactpagina
We staan altijd voor jullie klaar, laat ons dus weten als je ergens tegenaan loopt!
En, het kan ook voorkomen dat medewerker het gesprek ' gewoon' beëindigd'. En dan ben je dus uitgel*ld.
Dat is niet de normale gang van zaken bij ons. Excuses als je dat zo hebt ervaren. Je bent niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus kan ik niet bij je gegevens. Als er iets waarmee ik je kan helpen dan hoor ik het graag.
Dat willen we graag voor je regelen, maar wij kunnen dus op dit moment niets inzien, omdat je niet bent ingelogd op het forum met My T-Mobile. Dit betekent dat wij dus niet in ons systeem kunnen kijken voor je wat er afgesproken is, hoe graag we dat ook willen!
Het handigste is om je even te registreren als T-Mobileklant, dus met 06-nummer, zodat wij je verder kunnen helpen. Als het om T-Mobile Thuis gaat, laat het dan ook even weten.
We zien jouw reactie graag tegemoet!
Ik begrijp dat je dus ingelogd moet blijven?
Hoeveel tijd mag er over heen gaan mb. tot afspraak nakomen het problemen oplossen?
Afgelopen vrijdag is mij beloofd mij terug te bellen. Ik ben vanaf 8 juni ( helaas) klant geworden en sinds die tijd doet die interactieve box niet wat het moet doen. Je kunt nl. niet opnemen en elders kijken of zappen tegelijk. De tweede box geeft dezelfde problemen.
Ik eis nu dat men iets doet ipv. maar weer wat toezegt om vervolgens weer niets te laten horen.
Het houdt een keertje op en t-mobile heeft een inspanningsplicht waar het aan dient te voldoen.
Men kan de klant niet aan het lijntje blijven houden en er nog voor laten betalen ook.
Kan het worden opgelost dan heel graag en spoedig. Is t-mobile hier niet toe in staat dan eis ik dat de overeenkomst onmiddellijk wordt ontbonden. Volgens de voorwaarden kan de klant dit in dit geval eisen , dus bij deze.
Ik zou me als bedrijf echt heel diep schamen . Het vertrouwen is diep Onder het 0 punt gezakt.
Bah!!
Ik zie nu inderdaad dat je ook een topic hebt aangemaakt over dit probleem. Mijn collega gaat hier zo direct voor je naar kijken en zal ook in dat topic reageren. Hij zal je dus zo spoedig mogelijk van een reactie voorzien!
Voor iemand die slecht horend is , is jullie contact waardeloos, vooral sinds jullie overgaan zijn naar Odido, geef mij maar gewoon tele2 daar was de contact nog haalbaar om via prive chat je vragen te stellen of oplossingen te bekijken zonder openbare gedoe eromheen ik wil een prive chat gesprek en niet telefonisch of openbare community gedoe!
Groetjes.
Groetjes.
En wie moet ik benaderen voor prive gesprek, ik bedoel mijn vraag gaat een beetje persoonlijk zonder poespas erbij komt kijken
Groetjes
Een 1:1 chat gaat het beste via Facebook of X. Dan kun je een DM sturen en dan in gesprek zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.