Hii,
Ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen, maar enige tijd geleden had ik wat gedoe met mijn nieuw afgesloten abonnement en eSIM bij het verlengen. Ik ben tot tweemaal toe bijzonder goed geholpen door een medewerker van de Odido-shop, en daarom wil ik graag een compliment delen. Hij bleef geduldig, legde alles twee keer duidelijk uit en wist me goed mee te nemen in het ontstaan en de oorzaak van het probleem. Ik moest nog wel een tijdje wachten op mijn nieuwe iPhone 16, maar dat kon ik prima verdragen door de manier waarop hij me heeft geholpen. Vandaag kon ik eindelijk mijn nieuwe iPhone ophalen, en de service was opnieuw perfect.
Daarom een shout-out naar Erdogan, medewerker van de Odido-shop Rotterdam Zuidplein.
Mocht iemand weten of dit bericht in goede orde bij de vestiging terecht kan komen, dan zou ik dat op prijs stellen.
Groet,
Een blije klant,Â
Roderick Willem