Skip to main content

Hii,

Ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen, maar enige tijd geleden had ik wat gedoe met mijn nieuw afgesloten abonnement en eSIM bij het verlengen. Ik ben tot tweemaal toe bijzonder goed geholpen door een medewerker van de Odido-shop, en daarom wil ik graag een compliment delen. Hij bleef geduldig, legde alles twee keer duidelijk uit en wist me goed mee te nemen in het ontstaan en de oorzaak van het probleem. Ik moest nog wel een tijdje wachten op mijn nieuwe iPhone 16, maar dat kon ik prima verdragen door de manier waarop hij me heeft geholpen. Vandaag kon ik eindelijk mijn nieuwe iPhone ophalen, en de service was opnieuw perfect.

Daarom een shout-out naar Erdogan, medewerker van de Odido-shop Rotterdam Zuidplein.

Mocht iemand weten of dit bericht in goede orde bij de vestiging terecht kan komen, dan zou ik dat op prijs stellen.

Groet,

Een blije klant, 

Roderick Willem

Goedemorgen @RodMob  Dat is nog eens aardig! Fijn dat je zo goed bent geholpen.

Misschien kunnen de moderators het doorgeven, of maak een screenshot plak het op een bedankkaart en geef het in de shop af😂🍀 

MVG.


Hallo @RodMob welkom op onze Community! Wat een mooi compliment en fijn dat je zo goed bent geholpen in onze shop in Rotterdam, daar zijn we erg blij mee! Ik heb zojuist een screenshot en je topic doorgestuurd naar de shop en ook mijn complimenten geuit. Ze zijn op de hoogte van je mooie compliment!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd terecht in Ă©Ă©n van onze shops, op onze Community, telefonisch of online via ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Via elk kanaal staan we altijd klaar om je verder te helpen met al je vragen! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en heel veel plezier met je nieuwe iPhone 16! 😄


Hallo @RodMob welkom op onze Community! Wat een mooi compliment en fijn dat je zo goed bent geholpen in onze shop in Rotterdam, daar zijn we erg blij mee! Ik heb zojuist een screenshot en je topic doorgestuurd naar de shop en ook mijn complimenten geuit. Ze zijn op de hoogte van je mooie compliment!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je uiteraard altijd terecht in Ă©Ă©n van onze shops, op onze Community, telefonisch of online via ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Via elk kanaal staan we altijd klaar om je verder te helpen met al je vragen! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en heel veel plezier met je nieuwe iPhone 16! 😄

Bedankt voor jullie reacties!

 

groet,

Roderick


Reageer