Skip to main content

Beste medewerker,

 

Ik had voordat ik een abonnement had al een community account. Echter nu kan ik mijn abonnement niet registreren op hetzelfde email account wat wel mijn primaire is.

Als ik het goed begrijp moeten dit twee verschillende email accounts zijn. Ook het toevoegen van mijn abonnement in de tmobile app werkt niet, waarschijnlijk door dezelfde reden.

Kan ik mijn community email laten wijzigen zodat mijn abonnement op mijn primaire kan?

Hallo @Manmanman 

Het emailadres dat je gebruikt voor My T-Mobile moet overeen komen met het emailadres dat je hebt gebruikt bij de aanvraag.

Via de website van T-Mobile ga je naar het inlog scherm en kies je voor ik heb nog geen account, hier maak je een My T-Mobile account aan en kun je het T-Mobile abonnement koppelen.

Krijg je misschien een foutmelding tijdens het koppelen?


Ja ik krijg een foutmelding. Zie onder.

Ik denk dat dat komt omdat mijn community account ook dit e-mailadres gebruikt.

Vandaar dat ik dat wil wijzigen.

 

 


Reageer