Skip to main content
Beantwoord

chat

Hallo ik op probeer nu al anderhalf uur contact te krijgen via chat ik kan op dit moment niet bellen maar heb zo snel mogelijk contact nodig met de klantenservice is er een reden dat ik geen medewerker kan spreken via chat?

Beste antwoord door eric

De beste manier voor direct contact is de telefonische klantenservice.  Bel daarvoor 0800-0092.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8657 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2025

De beste manier voor direct contact is de telefonische klantenservice.  Bel daarvoor 0800-0092.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Helioss van harte welkom op onze Community! Op dit moment is het wat drukker dan verwacht, waardoor het iets langer kan duren voordat je een collega te pakken krijgt. Excuses voor het ongemak! Mocht je snel contact willen, dan kun je altijd telefonisch met ons bellen (wellicht met een telefoon van een vriend/familie/kennis) of je kunt contact opnemen met ons webcareteam webcareteam via Facebook (Odido Nederland) of Twitter/X (@OdidoNederland) . Ik help je ook graag verder via deze weg! Kun je me precies vertellen wat je vraag is? Is er een reden dat je niet kunt bellen? 

Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 
Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!   

• is een King Poster
  • 48 reacties
  • 24 maart 2025

@Pharwin van Odido Ik zelf probeer ook al meerdere weken contact te krijgen, en de chat werkt al die tijd niet. Elke keer krijg je het bericht “Ik kan je op dit moment helaas niet doorverbinden met een adviseur” en dat je maar moet bellen. Dit gebeurt op elke dag van de week, op alle tijden. Dus dan lijkt er structureel iets niet te kloppen, niet?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen