Skip to main content

Ik probeer al een maand een medewerker te pakken te krijgen via chat.

 

waarom doen jullie alsof jullie een chat aanbieden, terwijl er nooit een persoon online is?!

Hoi @Gaatjeechtnixan welkom bij de community,

De voornaamste van Lotte, de chatbot is om een gesprek zonder medewerker af te werken. Bij speciale situaties kan worden doorgeschakeld naar een medewerker. Heb je al getypt “medewerker spreken”?


Ja, no shit. Dat is letterlijk het eerste wat er in het chat window gezegd wordt.. “ik ben chatbot Lotte. (..) komen we er samen niet uit, dan zijn mijn collega’s er voor je”.

Dan zeg je “medewerker” of “medewerker spreken”.

Antwoord van Lotte: “Ik ga kijken of een college je kan helpen”

En ongeacht of je “verkoop” of “klantenservice” kiest, het enige antwoord dat ik OOIT krijgt is dat er geen medewerker beschikbaar is.

 

 


Beste @Gaatjeechtnixan Dat is heel vervelend. Ik vermoed dat tijdens de feest/vakantiedagen er ook echt minder mensen aanwezig zijn.

Kunnen wij je misschien helpen? Tenslotte is daar de Community voor. En komen wij (klanten) er niet uit is er altijd een moderator die meeleest en het van ons over kan nemen.

Succes!


Reageer