Net zoals vele anderen kan ik geen gebruik maken van Carrier Billing in de AppStore (er word aangegeven dat mijn telefoonnummer geen Odido nummer is). Helaas blijft een oplossing uit, weet iemand de oplossing?
Beantwoord
Carrier Billing werkt niet Apple App Store
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi verweijtb, van harte welkom op de Community! Zet even je 06-nummer in je profiel onder het kopje Klantnummer. Dan kan ik direct met je meekijken! Wil je onderstaande informatie alvast controleren, wellicht dat je hier al verder mee komt:
- Heb je PrePaid? Dan kan je geen gebruik maken van App Store Billing
- Heb of had je een Tele2-abonnement? Dan is App Store Billing ook niet (meer) mogelijk
- Zet je toestel even uit en opnieuw aan
- Log uit en opnieuw in in de App Store
- Kon je eerst wel altijd via je factuur betalen, maar opeens niet meer? Wellicht zit je dan aan je limiet.
Meer over je limiet:
- een limiet van € 300,- per kalendermaand (dus niet per factuurperiode) en
- een limiet van € 50,- per app (Dit geldt ook voor aankopen binnen apps. Maar, je kan per maand wel 30x een aankoop van € 10 in één app doen).
Is bovenstaande niet van toepassing of heeft het niet geholpen, laat het me dan weten als je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Wellicht staat er een blokkade op je account. Ik hoor het graag van je! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.