Skip to main content
Beantwoord

Call forwarding specifiek nummer

• 10 maart 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 7 reacties

Hey, 

We leven tegenwoordig in een tijdperk van moderne technologie en AI, helaas blijven veel bedrijven nog achter, Odido hoop ik niet. 

Dus even een vraag betreffende de telefoon diensten van odido.

Is het mogelijk om een specifiek nummer door te zetten (call forwarding) die mij belt naar een andere nummer, bijvoorkeur op bepaalde tijd stippen.

Iets meer info, ik krijg bijna elke ochtend een telefoontje als bevestiging van een dienst, ik wil dit telefoontje doorzetten naar een ander telefoonnummer, maar de rest van de tijd kan het ook zijn dat men van uit dat nummer mij belt voor een vraag of notitie, die telefoontje wil ik dus wel ontvangen.

Hoor het graag als er een oplossing mogelijk is. 

Beste antwoord door eric

Hoi ​@mrwjca 

Een standaard mobiele telefoon abonnement kan wel doorschakelen naar een ander nummer, maar niet alleen op bepaalde tijd en niet afhankelijk van wie er belt 

Deze intelligentie is wel beschikbaar in aanvullende dienstverlening,  vaak genoemd een cloud PBX. Maar ik ken geen aanbieders die dit in de consumenten markt aan bieden, wel zakelijk. 

Bij tweakers.net is al een keer een vergelijkbare vraag gesteld 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hoi ​@mrwjca 

Een standaard mobiele telefoon abonnement kan wel doorschakelen naar een ander nummer, maar niet alleen op bepaalde tijd en niet afhankelijk van wie er belt 

Deze intelligentie is wel beschikbaar in aanvullende dienstverlening,  vaak genoemd een cloud PBX. Maar ik ken geen aanbieders die dit in de consumenten markt aan bieden, wel zakelijk. 

Bij tweakers.net is al een keer een vergelijkbare vraag gesteld 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen