Beantwoord

Blokkade opheffen

  • 24 January 2022
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Hoi,

 

ik heb de betalingsachterstand met iDeal betaald en na 10 uurtjes doen mijn diensten het nog steeds niet. Kan de blokkade eraf gehaald worden? Ik heb al Tig keer mijn telefoon uit en aan gezet. 

icon

Beste antwoord door Cristien 24 January 2022, 09:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @hannah200  Welkom in de Community.

Heb je de hele achterstand betaald staat er nu niets meer open dan zou het moeten werken..mits je op tijd was met betalen.

hier staat alles uitgelegd. De moderators helpen je zo nodig verder.

Hopelijk heb je snel weer verbinding, prettige dag verder! 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hannah200 

Na een betaling hoor je natuurlijk weer verbinding te krijgen dus goed dat je dit aangeeft. Ik zie dat Cristien je al meer informatie heeft gegeven. De blokkade bij een betalingsachterstand wordt pas verwijderd als de betalingsachterstand helemaal is voldaan. Dit kun je zelf ook controleren op My T-Mobile. Als je na de betaling nog steeds een blokkade hebt dan kijk ik controleer ik graag waardoor dat komt. Je kan mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken en kiezen voor stuur bericht. Als je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN stuurt dan kijk ik graag met je mee!

Reageer