Skip to main content

Al maanden bezig met bkr registratie verwijderen en nu dringt de tijd. Ik heb het met spoed nodig ivn kredietaanvraag. Krijg niemand te pakken. Klantenservice doet ook hun werk niet. Ik hoor maar niks van jullie. Elke x loze beloftes dat jullie contact met mij gaan opnemen. Snap hier niks meer van. Ook een van jullie community beheerder gepoogd via prive bericht te contacteren, maar men reageert ook daar niet op. Wat een apart een bedrijf. Zodra mijn abbonement afloopt, ik ben weg. Slechte service  oprecht. 

Hi @Yass123 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Je hebt je toestelkrediet al afgelost en ik zie dat de afdeling die hierover gaat je aanvraag ook in behandeling heeft genomen. Zij gaan ervoor zorgen dat de status van je BKR registratie wordt gewijzigd naar beëindigd. Vanwege de drukte kan het zijn dat er een vertraging is gelopen in het voorzien van een reactie, maar ik zie dat er gister ook een melding is gestuurd naar de incasso afdeling en zij gaan je zo snel mogelijk helpen. Zij gaan je ook via de e-mail voorzien van een terugkoppeling. 

Excuses dat het wat langer heeft geduurd en ik heb er alle vertrouwen in dat het snel wordt opgelost!


Ik heb hetzelfde probleem  en ook geen hulp.


Hi, er is nog steeds geen contact opgenomen met mij. Ik heb dit zsm met spoed nodig, het kan niet langer wachten ivm kredietaanvraag. Zo gaat mijn aanbieding van mijn woning verloren. Aub graag met spoed!!!!! 


Hi Yass, ik snap volkomen dat het niet kan wachten en ik gun je die woning! Ik zie dat de follow up date voor jouw case op vandaag staat, dus mijn collega's streven ernaar om jouw case vandaag op te pakken. Ik heb er een extra spoed melding aan toegevoegd. Dat is alles wat ik op dit moment voor je kan doen, maar ik hoop dat het genoeg is. Ik zal de case eind van de middag ook controleren op updates!


Hi @Mati1990 stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag naar jouw situatie en geef ik je - mits beschikbaar - een update! Ook voor jou geldt dat ons specialistenteam een verwerkingstijd heeft, dus het kan even duren voordat jouw case wordt opgepakt.


Ik heb gestuurd 


Het is geregeld bedankt. Verder nog even het volgende. 

Ik heb op 21 sept jl rond 18:00. een vervelend telefoongesprek ervaren met jullie collega en ben er nog zeer van ontdaan. Ik had toen een klacht ingediend en mijn contract opgezegd(afkopen). Ik zou graag willen weten of mijn klacht, is geregistreerd. Ik heb nameljjk geen bevestiging of iets dergelijks gehad. De klantenservice medewerker was zeer onprofesioneel tegen mij. Los van het bkr gebeuren, vind ik het gedrag van jullie collega echt niet goed te praten. De toon sloeg nergens op. 

 


Dat soort klachten worden niet onder een nummer geregistreerd.  Je wordt ook niet verder over een eventuele reprimande op de hoogte gehouden.  Je kon je verhaal nu kwijt en aan het BKR verzoek wordt gewerkt.


Uit pure nieuwsgierigheid, hoe weet je dat eigenlijk? Heb jij als superuser inzage inzage in klantgegevens en/of tickets? Of wordt dit soort informatie met jou achter de schermen gedeeld in het moderatie gedeelte van het forum?


Ik vraag het nogmaals: is mijn klacht geregistreerd? Zo nee, hoezo niet want volgens mij moet men volgens het reglement de klacht kunnen terugvinden én mij op de hoogte stellen. Verder, mijn abbonement afkopen, heb ik zoals verteld een verzoek gedaan, waarom heb ik geen bericht van die opzegging. Graag aub serieus antwoord en niet mijn vraag zo op deze manier wegwuiven. Ik hoor graag met spoed van jullie.


@Yass123 Hoe lang heeft u gewacht tot de kwestie met BKR was opgelost? mijn bank staat op het punt mij een hypotheekopzegging te sturen vanwege deze puinhoop die hier gaande is...


@Mati1990

Ik heb maanden gewacht eigenlijk, totdat ik deze topic opende en druk opvoerde. Maar denk ongv 2 weken heeft t bij mij geduurd sinds de druk opvoeren. Jammer dat dit bedrijf zo met hun klanten omgaat. 

 

Btw bij mij heeft de bank ook dat verteld dat ze het mogelijk intrekken. 


telefonisch geen kans. Ik wachtte meerdere keren na een uur en kon geen verbinding maken. Ik heb verschillende platforms geprobeerd... ze antwoorden om de paar dagen en vragen de hele tijd hetzelfde, er is geen voortzetting van het gesprek.


@Mati1990 

Je kan ze niet bereiken. En hun excuus is dan altijd ja het is enorm druk etc. Geloof me, als je gewoon je werk doet, kom je zeker na paar dagen tot conclusie en al helemaal na 2 weken óf maanden!! 

En als je daar op kantoor langskomt idk? Dat was ik btw van plan.


Dagen gaan voorbij en niets... zij hebben veel tijd die ik niet heb. Waarom zou ik lijden voor jouw rotzooi?


Hoi @Yass123, fijn dat het is geregeld! Niet leuk dat je deze ervaring hebt gehad met een collega aan de telefoon. Ik zie geen klantcontact op 21 september 2023. Weet je toevallig nog wie je hebt gesproken? Hier zou namelijk gewoon een contactmoment voor moeten zijn. Ik zie ook geen opzegging staan. Wellicht zit ik onder een ander abonnement te kijken. Stuur me voor de zekerheid even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatst 4 cijfers van je IBAN. Dan weet ik zeker dat ik de juiste hebt!


Reageer