Beste,
Wij hebben in begin 2021 in de T-mobile winkel een verlenging van een mobiele abonnement doorgevoerd inclusief telefoon. Er was enige twijfel tussen een Samsung en een Apple, maar de verkoper heeft ons overgehaald de Samsung telefoon te nemen in verband met de gratis earbuds die Samsung middels een promotie zou leveren. Onze promotie is begin april 2021 goedgekeurd. Tot op heden hebben wij nog geen earbuds mogen ontvangen.
Wij hebben tientallen keren contact gezocht met Samsung maar zonder resultaat. Wij hebben contact opgenomen met het ACM en die raden ons het volgende aan: ‘Komt u er niet uit met de fabrikant? Spreek dan ook de verkoper aan. Hij heeft u het product verkocht, u hebt met hem een koopovereenkomst gesloten. De actie van de fabrikant was onderdeel van die koopovereenkomst. Vaak adverteert de verkoper hier ook mee. U mag verwachten dat de verkoper zijn best doet om een oplossing te krijgen.’
Ik heb daarom op 23 maart contact opgenomen met T-Mobile en een verzoek gedaan om vanuit T-mobile contact op te nemen met iemand binnen Samsung om ons te helpen. Ik gok dat T-mobile echt wel andere contactenpersonen en mogelijkheden heeft binnen om contact op te nemen met Samsung en dus zeker iets zou kunnen betekenen om deze akelige situatie op te lossen.
De dame die ik op 23 maart aan de telefoon kreeg vond het bijzonder spijtig, zou mij een mail sturen (wat overigens een nietszeggende mail was) en zou het nog opnemen met haar manager omdat (die niet meer aanwezig was) er ongetwijfeld mogelijkheden zijn aangezien er uiteraard contacten liggen tussen T-mobile en Samsung. Ze zou mij de volgende dag terugbellen. Dat is niet gebeurd. Vandaag heb ik dan maar weer eens contact opgenomen om te vragen wat de status is en of er iets mogelijk is en het was eigenlijk een vrij kort gesprek want wij moesten maar bij Samsung zijn…
Verder ben ik deze week ook verkeerd geïnformeerd of mijn T-Mobile thuis abonnement over het al dan niet verkrijgen van een nieuw modem. Dit loopt echter nog dus hoop dat T-mobile dit nog tot een goed einde weet te brengen.
Mijn vraag/verzoek. Kunt u echt helemaal niets voor ons betekenen bij Samsung? Hoe komt het dat de informatie die ik ontvang in eerste instantie steeds incorrect blijkt te zijn? Ik heb zelden problemen met de T-mobile producten maar van deze “service” krijg ik echt op de verkeerde manier de kriebels!
Ik zie graag uw reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Benno Kamminga