Hoi Jacob van Odido
Het zit dus zo. Ik heb op 18-1-2024 geprobeerd de bestelling te plaatsen waar ik het over had (originele ordernummer in profiel gezet) Ik heb die toen netjes overgemaakt en er over gebeld, omdat ik steeds mails kreeg dat er niet betaald was. Er werd mij steeds verzekerd dat dat allemaal goed zou komen, maar uiteindelijk toch niet en werd door jullie die order geannuleerd. Ik heb toen heel vaak met jullie gebeld en dan hoor je de standaard “oh ja vervelend meneer” iedereen heeft overal begrip voor maar uiteindelijk gebeurt er niets. Ik zou voor 13-2-2024 dat bedrag van 403,41 op mijn rekening krijgen, maar het mocht niet zo zijn. Heb de week erna nog eens gebeld en jullie beloven steeds contact op te nemen met mijn of te verzekeren dat ik inderdaad dit bedrag netjes terug krijg, maar steeds wordt de belofte niet waargemaakt. Ik vind het echt onwijs gênant als dit dus jullie manier van communiceren met de klant is. In middels heb ik de nieuwe bestelling betaald, geleverd gekregen en is mijn contract verlengd, maar het originele bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb inmiddels een incasso bureau op de zaak gezet, maar het blijft daar ook stil op.
Inmiddels heb ik niet heel veel vertrouwen in jullie manier van zaken, maar hoop dus dat we dit professioneel kunnen oplossen. Zou fijn zijn.
Met vriendelijke maar sceptische groet,
MGC van Vliet