Skip to main content
Beantwoord

Apps betalen, via factuur

  • 23 augustus 2021
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

Ik heb altijd al apps betaald via mijn factuur, maar nu krijg ik een sms dat ik niet meer kan kopen via factuur omdat her maximale van 250 is bereikt, maar op de website staat dat het maximale 300 is

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Boopdroop 

Inderdaad is het volgens de website maximaal 50 euro per aankoop en maximaal 300 euro per kalendermaand.

Dan is dat niet juist en dient het te worden aangepast.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20720 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2021

Hallo @Boopdroop 

Inderdaad is het volgens de website maximaal 50 euro per aankoop en maximaal 300 euro per kalendermaand.

Dan is dat niet juist en dient het te worden aangepast.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7934 reacties
  • 24 augustus 2021

Goedemorgen @Boopdroop  In bijna elke winkel en supermarkt kan je een tegoed kaart kopen om apps mee te betalen. Zo kan je in ieder geval even vooruit,

Hopelijk geeft TM snel duidelijkheid volgens mij is het €250, per maand.

Prettige dag!

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7934 reacties
  • 24 augustus 2021

@Boopdroop Ik hoor zojuist dat @Waqqas  gelijk heeft, het is €300 per kalendermaand en niet per factuur maand. Daar zal dus het verschil in zitten.
Groetjes!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20720 reacties
  • 24 augustus 2021

Hallo @Boopdroop 

Zou je eens een screenshot van die sms willen plaatsen waarin staat dat het maximum €250 is? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2021

Hoi @Waqqas Dit is wat ik krijg, maar ik heb all met ze gebeld. Zeggen dat het een storing kan zijn en dat ik een dag moet wachten.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 24 augustus 2021

Ze zeiden ook als het morgen nog hetzelfde was om Google play een email te sturen, maar het lijkt mij toch alleen aan T-mobile te liggen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen