Sinds vanavond werkt mijn Apple Watch Cellular middels T-Mobile Multisim
Ik heb sinds vandaag de multisim op mijn watch series 6, ik krijg alleen geen actieve internet verbinding ondanks dat er staat connected.
Ik heb het buiten geprobeerd zonder wifi connectie en mijn telefoon in airplane mode en kon niet bellen of bijv het weer laden.
Apple Watch opnieuw opgestart maar maakte geen verschil.
Mijn iPhone 11 pro max draait op IOS 15.1 met carrier T-Mobile NL 48.1 en mijn Apple Watch op Watch OS 8.1 met carrier T-Mobile NL 18.1
Is er iets wat ik gemist heb?
Ligt niet aan jou
Werkt hier nu ook niet meer naar behoren.
E-mail van Outlook heeft steeds geen verbinding maar e-mail van iCloud komt wel vaak aan en binnen.
SMS versturen werkt niet maar iMessage werkt wel.
Lijkt er op dat alleen diensten van Apple nog verbinding hebben?!
Als ik een SMS verstuur moet ik thuis wel mijn mobiel aan laten staan want anders werkt het niet.
De SMS wordt pas verstuurd als mijn mobiel aan staat dus als je niet thuis bent moet iemand thuis even je mobiel aan zetten?!
Lijkt erop dat de Apple Watch alleen goed functioneert als de gekoppelde iPhone verbonden is met het netwerk.
Apple Watch gebruiken terwijl je iPhone uit staat mag/kan blijkbaar niet.
Via de Apple Watch app/ mobiel netwerk is de knop configureer mobile netwerk is niet actief. Dus kan tmobile niet toevoegen aan mijn huidige mobiele tmobile abb.
Er is geen knop dat data plan heet
W
- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
- Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
- Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
- Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.
- Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.
- Ga naar Mobiel netwerk.
- Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.
- De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.
- Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen.
- Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt
De aanbieders update komt maar niet helaas. Zou je de link naar de multisim bestel pagina willen delen aub?
Misschien moet je de klantenservice bellen heb ik ook gedaan en toen kreeg ik die aanbieders update.
Hoe aanbiederinstellingen updaten?
Wanneer er nieuwe opties en functies van je provider zijn, verschijnen deze automatisch op je iPhone. Er opent een melding die vraagt of je ze wilt downloaden en installeren (werk bij).
Omdat het om een klein bestand gaat duurt het updaten ook niet lang en moet in de meeste gevallen je iPhone niet herstart worden. Heb je de melding genegeerd? Dan kun je de update installeren via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info, hier kun je overigens ook de huidige software van je aanbieder bekijken.
Volgens mij moet dat ook.
Misschien krijg je anders die aanbiedersupdate niet die je nodig hebt.
Dank je voor de tips .. ik bel ze morgen op
Volgens mij moet dat ook.
Misschien krijg je anders die aanbiedersupdate niet die je nodig hebt.
Ja ik heb een dual Sim waarvan tmobile een esim is
Probeer het scherm dan eens te verversen door met je vinger naar beneden te vegen.
Dank je voor het meedenken maar helaas werkt dit ook niet. Ook netwerk instellingen ververst
Helaas niks gelukt. Tmobile service desk geeft aan dat ze geen updates kunnen pushen.
Apple Watch opnieuw gekoppeld
werkt nog steeds niet
ik vroeg me af of dit te maken heeft met het feit dat ik een esim heb van tmobile abonnement voor mijn iPhone
Alles kun je vanaf heden vinden in;
Dat is wel zo overzichtelijk haha
Je bent een held en superuser en ik bewonder dat je geheel belangeloos al je vrije tijd steekt in dit Forum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.