Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Cellular & T-Mobile Multisim


Sinds vanavond werkt mijn Apple Watch Cellular middels T-Mobile Multisim :slight_smile:

Beste antwoord door bezoekster

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

21 reacties

  • Auteur
  • 26 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2021

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2021

Ik heb sinds vandaag de multisim op mijn watch series 6, ik krijg alleen geen actieve internet verbinding ondanks dat er staat connected.

Ik heb het buiten geprobeerd zonder wifi connectie en mijn telefoon in airplane mode en kon niet bellen of bijv het weer laden.

Apple Watch opnieuw opgestart maar maakte geen verschil.

Mijn iPhone 11 pro max draait op IOS 15.1 met carrier T-Mobile NL 48.1 en mijn Apple Watch op Watch OS 8.1 met carrier T-Mobile NL 18.1

Is er iets wat ik gemist heb?


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 30 oktober 2021

Ligt niet aan jou @Roden787 !

Werkt hier nu ook niet meer naar behoren.


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

E-mail van Outlook heeft steeds geen verbinding maar e-mail van iCloud komt wel vaak aan en binnen.

SMS versturen werkt niet maar iMessage werkt wel.

Lijkt er op dat alleen diensten van Apple nog verbinding hebben?!

Als ik een SMS verstuur moet ik thuis wel mijn mobiel aan laten staan want anders werkt het niet.

De SMS wordt pas verstuurd als mijn mobiel aan staat dus als je niet thuis bent moet iemand thuis even je mobiel aan zetten?!

Lijkt erop dat de Apple Watch alleen goed functioneert als de gekoppelde iPhone verbonden is met het netwerk.

Apple Watch gebruiken terwijl je iPhone uit staat mag/kan blijkbaar niet.


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021

Via de Apple Watch app/ mobiel netwerk is de knop configureer mobile netwerk is niet actief. Dus kan tmobile niet toevoegen aan mijn huidige mobiele tmobile abb.  


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021
bezoekster schreef:

Er is geen knop dat data plan heet

W


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021
  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021
bezoekster schreef:
  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt  

  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021

De aanbieders update komt maar niet helaas. Zou je de link naar de multisim bestel pagina willen delen aub? 


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

Misschien moet je de klantenservice bellen heb ik ook gedaan en toen kreeg ik die aanbieders update.


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

 


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

Hoe aanbiederinstellingen updaten?

Wanneer er nieuwe opties en functies van je provider zijn, verschijnen deze automatisch op je iPhone. Er opent een melding die vraagt of je ze wilt downloaden en installeren (werk bij).

Omdat het om een klein bestand gaat duurt het updaten ook niet lang en moet in de meeste gevallen je iPhone niet herstart worden. Heb je de melding genegeerd? Dan kun je de update installeren via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info, hier kun je overigens ook de huidige software van je aanbieder bekijken.


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

@T-easer Heb je op je iPhone e-sim ?

Volgens mij moet dat ook.

Misschien krijg je anders die aanbiedersupdate niet die je nodig hebt.


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021

Dank je voor de tips .. ik bel ze morgen op 


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021
bezoekster schreef:

@T-easerHeb je op je iPhone e-sim ?

Volgens mij moet dat ook.

Misschien krijg je anders die aanbiedersupdate niet die je nodig hebt.

Ja ik heb een dual Sim waarvan tmobile een esim is


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 31 oktober 2021

@T-easer  de update installeren via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info

Probeer het scherm dan eens te verversen door met je vinger naar beneden te vegen.


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 31 oktober 2021

Dank je voor het meedenken maar helaas werkt dit ook niet. Ook netwerk instellingen ververst 😒


  • is een King Poster
  • 46 reacties
  • 1 november 2021

Helaas niks gelukt. Tmobile service desk geeft aan dat ze geen updates kunnen pushen. 
 

Apple Watch opnieuw gekoppeld 

werkt nog steeds niet 

ik vroeg me af of dit te maken heeft met het feit dat ik een esim heb van tmobile abonnement voor mijn iPhone 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7886 reacties
  • 1 november 2021

Vragen en opmerkingen over de IWatch en 4G kan  je nu Hier posten.

 


  • Auteur
  • 26 reacties
  • 1 november 2021

@CrisTien   Dit Topic mag gesloten worden !

Alles kun je vanaf heden vinden in;

Media is niet beschikbaar

Dat is wel zo overzichtelijk haha

@CrisTienFijn dat er mensen zijn zoals jij die maken moderators bijna overbodig !

Je bent een held en superuser en ik bewonder dat je geheel belangeloos al je vrije tijd steekt in dit Forum :grinning:


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7886 reacties
  • 1 november 2021

@bezoekster Ik weet het maar dat onderwerp is nu open. Zo komen al de vragen over Multi sim en IWatch bij elkaar te staan. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen