Skip to main content

[Afbeelding verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens, deel a.u.b. geen privégegevens openbaar!] 

Goedemorgen ​@Lucasgos, welkom op onze Community! Ik heb je screenshot verwijderd, omdat je telefoonnummer zichtbaar was. Deel aub geen privégegevens openbaar! Ik heb gelijk meegekeken bij je abonnement en ik zie al wat er aan de hand is. Je beschikt namelijk over een oud-Tele2 abonnement. Onze Multisim is nog niet beschikbaar voor oud-Tele2 abonnementen wegens technische redenen. Ik durf ook niet te zeggen wanneer dit beschikbaar zal worden, sorry! Vandaar dat je het ook niet kunt koppelen. Wanneer je je abonnement verlengd naar een nieuw Odido Hello abonnement, zal onze Multisim wel beschikbaar zijn. 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


Hi Pharwin,

Klopt het wel wat je hier zegt? Ik heb sinds gisteren een werkende e-sim op mijn abonnement? Wat heb ik nu nodig om mijn smartwatch te koppelen? Een E-sim of een Multisim🤷🏻‍♂️?


Hi ​@Lucasgos, ik zie bij je abonnement inderdaad dat je beschikt over een eSIM. Maar dat is niet hetzelfde als onze Multisim. Een eSIM is een '’elektronische simkaart'’, wat als vervanging van een fysieke simkaart kan worden gebruikt. Onze Multsim is bedoelt om je Smartwatch verbonden te houden via ons mobiele netwerk, zodat je bijvoorbeeld je toestel thuis kunt laten en alles via je Watch kunt regelen. Middels onze Multisim is er een netwerk beschikbaar op je Watch, zodat je verbonden kunt blijven met je Watch via ons mobiele netwerk. Je kunt dan bijvoorbeeld bellen etc. met je Watch. Ik zag op je screenshot dat je ook een Multisim probeerde te koppelen aan je abonnement en je Watch. Echter, is dit niet mogelijk bij jouw abonnement, omdat je beschikt over een oud-Tele2 abonnement. Dat is momenteel wegens technische redenen niet mogelijk, sorry! 


Beste Pharwin,

Het komt er dus op neer dat ik een nieuwe Apple Watch heb gekocht met een 4G functie en er dus niks mee kan? Alle andere providers kunnen hierin voorzien en jullie niet? 
 

Ik ga mijn abonnement beëindigen… 

 

Groet,

 

Lucas


Goedemorgen Lucas, dat klopt inderdaad. Zoals Pharwin ook aangaf komt het door technische redenen bij oud-Tele2 abonnementen. Bij een abonnement van Odido werkt het uiteraard wel. Mocht je hulp nodig hebben bij het annuleren van je abonnement, laat het me dan weten. Ik ben er voor je!


Oké, ik heb nu toch Odido? Dat ik een oud Tele2 abonnement heb is toch niet mijn schuld? Jullie kunnen het toch nu al omzetten? 
 

Ik snap er helemaal niks van!


@Lucasgos Lees wat ​@Marciano van Odido  post.

Vertel Is je Odido abonnement al ingegaan? 


Ik heb sinds vorig jaar augustus al een Odido abonnement!


Ik heb sinds vorig jaar augustus al een Odido abonnement!

Dat is vreemd is het al een werkend abonnement of aangevraagd?

Heb je vanuit de Watch app op je telefoon geprobeerd om te koppelen?

Zodra de moderators tijd hebben helpen ze je verder ik heb het doorgegeven.

 

 

 


Yes maar lukt niet. 


Yes maar lukt niet. 

Ook via je account op de website geprobeerd?


Waar moet ik dat doen? 


Waar moet ik dat doen? 

Gezocht maar kan het niet vinden. Het moet dus via je Watch app Cellulair. Morgen is de moderator er weer hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Bij mij gaat het  gewoon dus er zit ergens een fout in je instelling. Kijk eens in je iPhone of je instellingen wel op Odido staan


Welke instellingen? En wat lukt jou nu wel? Dank voor de moeite😊


@Lucasgos Ik heb ook een  WATCH 10 en kon gewoon het abonnement instellen multisim werkt hier prima. 

instelling-mobiel netwerk klik dat aan.. welke provider zie je daar staan?

Stel de netwerkinstellingen opnieuw in
'Herstel netwerkinstellingen'.

https://support.apple.com › nl-nl

 

 


 


Hallo?


Hoi ​@Lucasgos, de reden dat het niet lukt, heeft te maken met dat je op de achtergrond nog gebruikmaakt van een oud-Tele2 abonnement. Zoals ik al aangaf is het wegens technische redenen momenteel niet mogelijk om een Multisim te activeren bij oud-Tele2 abonnementen. We zijn sinds Odido alleen van naam veranderd, maar de voorwaarden en abonnementen is bij iedereen hetzelfde gebleven. En in jouw geval dus nog een oud-Tele2 abonnement. Je kunt pas overstappen naar een nieuw Hello Odido abonnement, wanneer je kunt verlengen. Of je huidige contract afkopen. Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb! 


Reageer