[Afbeelding verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens, deel a.u.b. geen privégegevens openbaar!]
Goedemorgen
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Hi Pharwin,
Klopt het wel wat je hier zegt? Ik heb sinds gisteren een werkende e-sim op mijn abonnement? Wat heb ik nu nodig om mijn smartwatch te koppelen? Een E-sim of een Multisim♂️?
Hi
Beste Pharwin,
Het komt er dus op neer dat ik een nieuwe Apple Watch heb gekocht met een 4G functie en er dus niks mee kan? Alle andere providers kunnen hierin voorzien en jullie niet?
Ik ga mijn abonnement beëindigen…
Groet,
Lucas
Goedemorgen Lucas, dat klopt inderdaad. Zoals Pharwin ook aangaf komt het door technische redenen bij oud-Tele2 abonnementen. Bij een abonnement van Odido werkt het uiteraard wel. Mocht je hulp nodig hebben bij het annuleren van je abonnement, laat het me dan weten. Ik ben er voor je!
Oké, ik heb nu toch Odido? Dat ik een oud Tele2 abonnement heb is toch niet mijn schuld? Jullie kunnen het toch nu al omzetten?
Ik snap er helemaal niks van!
Vertel Is je Odido abonnement al ingegaan?
Ik heb sinds vorig jaar augustus al een Odido abonnement!
Ik heb sinds vorig jaar augustus al een Odido abonnement!
Dat is vreemd is het al een werkend abonnement of aangevraagd?
Heb je vanuit de Watch app op je telefoon geprobeerd om te koppelen?
Zodra de moderators tijd hebben helpen ze je verder ik heb het doorgegeven.
Yes maar lukt niet.
Yes maar lukt niet.
Ook via je account op de website geprobeerd?
Waar moet ik dat doen?
Waar moet ik dat doen?
Gezocht maar kan het niet vinden. Het moet dus via je Watch app Cellulair. Morgen is de moderator er weer hopelijk kunnen ze het snel oplossen. Bij mij gaat het gewoon dus er zit ergens een fout in je instelling. Kijk eens in je iPhone of je instellingen wel op Odido staan
Welke instellingen? En wat lukt jou nu wel? Dank voor de moeite
instelling-mobiel netwerk klik dat aan.. welke provider zie je daar staan?
Stel de netwerkinstellingen opnieuw in
'Herstel netwerkinstellingen'.
https://support.apple.com › nl-nl
Hallo?
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.