Skip to main content
Beantwoord

Apple one sms niet ontvangen

  • 7 September 2024
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Goededag, ik zie er meer berichten van en ook dat het netjes opgelost word. Maar ik heb geen sma ontvangen. Wel de bevestigingsmail met de instructies. Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Hallo @Sem5834, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Wel zo fijn als je de activatie SMS ontvangt, deze kan ik eventueel handmatig naar je versturen. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, krijg ik geen gegevens naar voren in ons systeem. Kun je het e-mailadres wat onder je nummer bij ons bekend is, in je profiel vermelden? Vermeld ook graag je telefoonnummer, dan kan ik het gelijk naar je versturen! 


Goedemorgen,

Ik heb mijn profiel aangepast en opgeslagen. Excuses voor de berichten.


Goedemiddag @Sem5834, dank voor het updaten van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat de bundel inmiddels is toegevoegd aan je abonnement. Klopt het dat alles goed staat zo? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Goedemiddag @Pharwin van Odido, dat is top om te horen! Alleen kan ik dan wel de sms opnieuw ontvangen zodat ik het kan activeren? Die heb ik helaas niet gekregen.


@Sem5834 Tuurlijk, geen probleem! Ik heb zojuist de SMS met de activatielink naar je verstuurd. Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag! 


Reageer