Skip to main content

Heb een sms ontvangen om apple one te activeren, maar …. Ik heb geen iphone (wel een ipad). Is er een manier om toch apple one te gaan gebruiken?

groeten, Ron

Even bij Apple kijken en dan vind je dit


Even bij Apple kijken en dan vind je dit

Bedankt voor de reactie, maar dan kan ik geen gebruik maken van de actie ‘3 maanden gratis’ via odido.


Hoi Crameron, leuk dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik heb direct gezocht, maar ik kan je niet vinden op e-mailadres. Vul je je profiel aan met je 097-nummer of klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Hoi Crameron, leuk dat je gebruik wil maken van Apple One! Ik heb direct gezocht, maar ik kan je niet vinden op e-mailadres. Vul je je profiel aan met je 097-nummer of klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Ik heb het klantnummer in mijn profiel gezet


Hoi crameron, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Als je de link uit de SMS naar jezelf stuurt (bijvoorbeeld per mail) en via je iPad opent moet het ook lukken. Hiervoor moet je dan wel ingelogd zijn op je Apple-account op je iPad. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Hoi crameron, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Als je de link uit de SMS naar jezelf stuurt (bijvoorbeeld per mail) en via je iPad opent moet het ook lukken. Hiervoor moet je dan wel ingelogd zijn op je Apple-account op je iPad. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het is gelukt!! Dank voor de hulp


Goedemorgen, superfijn dat het op deze manier is gelukt, crameron! Uiteraard graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Ik wens je voor nu alvast een heel fijn weekend en veel plezier met Apple One! 


Reageer