Skip to main content
Beantwoord

Apple One activatie link niet ontvangen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi! Ik heb net mijn abonnement verlengd en krijg een herinnering om Apple one te activeren. Daarin wordt verwezen naar de eerder gestuurde link, maar die heb ik niet ontvangen. Kan ik deze opnieuw ontvangen?

Beste antwoord door Rubyh

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Rubyh, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als je je Apple One kunt activeren. Geen zorgen, ik heb zojuist een sms naar je nummer verstuurd met een link om Apple One alsnog te activeren. 

Laat je weten of je ‘m hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? Ik hoor het graag van je! 

Hi dankjewel. Ik heb hem ontvangen!

Bekijk origineel

17 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Rubyh, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Wel zo fijn als je je Apple One kunt activeren. Geen zorgen, ik heb zojuist een sms naar je nummer verstuurd met een link om Apple One alsnog te activeren. 

Laat je weten of je ‘m hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 24 januari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi dankjewel. Ik heb hem ontvangen!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruby, fijn dat je 'm hebt ontvangen en graag gedaan namens Pharwin. Ik wens je er heel veel plezier mee! 😄

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 29 januari 2025

ik heb deze sms ook niet ontvangen

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@pikapower, zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan ontvang je binnen no time de SMS! 😄

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 30 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen ​@pikapower, zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan ontvang je binnen no time de SMS! 😄

done

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@pikapower, bedankt voor het invullen van je profiel. Echter komen je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met die bij ons in het systeem aan je 06-nummer gekoppeld staan. Wil je deze controleren en de juiste invullen? Dan mag ik je een nieuwe SMS sturen! 

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 31 januari 2025

@Marciano van Odido vreemd, ik zag dat mijn geboortedatum niet goed was. Bij deze nu wel goed?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@pikapower, bedankt voor het aanpassen! De geboortedaum staat nu inderdaad goed. Alleen de laatste 4 cijfers van het IBAN nog niet. Ik snap wellicht waar de verwarring vandaan komt, de laatste 4 cijfers van het IBAN die in je profiel staan, gebruik je voor Internet + TV, maar voor je mobiele abonnement staat er een ander IBAN gekoppeld. Heb je hiermee voldoende informatie om de juiste 4 cijfers in je profiel te zetten? 😊

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 31 januari 2025

Hallo ​@Marciano van Odido vreemd, dit had ik door jullie laten aanpassen (ander bankrekeningnummer)
maar nu aangepast naar de oude. Ben benieuwd of ik deze SMS wel ontvang, ik ontvang namelijk geen SMS…..

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@pikapower Bedankt voor het invullen van je IBAN. Deze zocht ik inderdaad, maar wat apart dat deze dan niet zijn aangepast in het systeem. Stuur je mij een privébericht met je volledige nieuwe IBAN? Dan pas ik 'm zelf voor je aan. Ik heb je zojuist ook de SMS gestuurd met de activatielink. Laat je het me weten of je 'm het ontvangen? Ik heb de link voor de zekerheid ook via een privébericht naar je gestuurd, zodat je er dit weekend sowieso al gebruik van kan maken. De activatielink kan je doorsturen naar je telefoon of de link via de browser op je telefoon (met het abonnement waar je Apple One mee hebt) openen. Ik hoor het graag van je!

• 1 reactie
  • 1 april 2025

Hallo, ik krijg deze sms voor Apple one ook maar niet binnen.

• 2 reacties
  • 2 april 2025

Goedemiddag, ik ervaar hetzelfde probleem en ontvang graag nog een sms om Apple One te activeren. Alvast bedankt

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Ymken van harte welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je Apple One zo snel mogelijk wilt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat de sms niet naar je is verstuurd. Geen zorgen, ik heb zojuist een sms handmatig naar je verstuurd met de juiste activatielink. Daarmee moet het lukken! 

Laat je weten of het 'm hebt ontvangen en of het is gelukt met de activatie? Ik verneem het graag van je! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@FayHH welkom op onze Community! Ook bij jou heb ik gelijk meegekeken en ik zie dat de sms niet is verstuurd. De reden hiervan kan ik niet achterhalen, maar geen zorgen! Ik heb zojuist ook naar jouw nummer handmatig een sms verstuurd met de activatielink. Laat je weten of je 'm hebt ontvangen en is gelukt met de acticatie? Ik hoor het graag van je! 

• 2 reacties
  • 2 april 2025

@Pharwin van Odido ik heb de link ontvangen en het is gelukt om te activeren. Bedankt 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@FayHH fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen