Hoi,
Ik krijg amazone prime niet gekoppeld aan mijn odido. Ik zie hem maar steeds niet terug bij amazone prime. De knoppen om te koppelen kan ik ook niet opnieuw proberen omdat ze grijs blijven en niet werken.
Hoi,
Ik krijg amazone prime niet gekoppeld aan mijn odido. Ik zie hem maar steeds niet terug bij amazone prime. De knoppen om te koppelen kan ik ook niet opnieuw proberen omdat ze grijs blijven en niet werken.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hey
Heb je al een Amazon account én Amazon Prime?
Dan geeft het koppelen een foutmelding: Amazon staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt. Als dat zo is, zou je dan het volgende voor mij willen proberen:
1. Ga naar je Amazon account en zet Amazon Prime stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je profielen en kijklijsten blijven gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido: www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen
Als dat niet lukt, dan verneem ik graag of je het probeert via de app of via een browser/laptop. Zou je het via een ander device kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt?
Gebruikte je al eerder de app van de streamingdienst? Waarschijnlijk zit daar nog oude data in dat het koppelen verstoort. Kun je de app verwijderen en dan opnieuw downloaden?
Zorg ervoor de meest recente update is gedownload voor:
- de Odido App en
- de app van de streamingdienst
Als verder alles in orde is en mocht het nog steeds niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en een screenshot van de (fout)melding die je te zien krijgt. Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het verder voor je kunnen onderzoeken.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.