Skip to main content
Beantwoord

Amazone Prime koppelen lukt niet


Hoi,

 

Ik krijg amazone prime niet gekoppeld aan mijn odido. Ik zie hem maar steeds niet terug bij amazone prime. De knoppen om te koppelen kan ik ook niet opnieuw proberen omdat ze grijs blijven en niet werken.

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@KimStijfs ik begrijp heel goed dat je Amazone Prime gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel wel actief is. Maak je toevallig gebruik van een VPN-netwerk? Dit kan problemen geven. Als dat het geval is, zou ik je willen vragen om de koppeling te maken zonder een VPN-netwerk. 

Heb je al een Amazon account én Amazon Prime?  

Dan geeft het koppelen een foutmelding: Amazon staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt. Als dat zo is, zou je dan het volgende voor mij willen proberen: 

1. Ga naar je Amazon account en zet Amazon Prime stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je profielen en kijklijsten blijven gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido: www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen

Als dat niet lukt, dan verneem ik graag of je het probeert via de app of via een browser/laptop. Zou je het via een ander device kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? 

Gebruikte je al eerder de app van de streamingdienst? Waarschijnlijk zit daar nog oude data in dat het koppelen verstoort. Kun je de app verwijderen en dan opnieuw downloaden? 

Zorg ervoor de meest recente update is gedownload voor: 
- de Odido App en

- de app van de streamingdienst

Als verder alles in orde is en mocht het nog steeds niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en een screenshot van de (fout)melding die je te zien krijgt. Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het verder voor je kunnen onderzoeken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hey ​@KimStijfs ik begrijp heel goed dat je Amazone Prime gekoppeld wilt hebben, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat de bundel wel actief is. Maak je toevallig gebruik van een VPN-netwerk? Dit kan problemen geven. Als dat het geval is, zou ik je willen vragen om de koppeling te maken zonder een VPN-netwerk. 

Heb je al een Amazon account én Amazon Prime?  

Dan geeft het koppelen een foutmelding: Amazon staat niet toe dat er opeens een andere betaalmethode gekozen wordt. Als dat zo is, zou je dan het volgende voor mij willen proberen: 

1. Ga naar je Amazon account en zet Amazon Prime stop.
2. Wacht tot het einde van je betaalperiode. Je profielen en kijklijsten blijven gewoon bestaan.
3. Daarna koppel je ‘m in Mijn Odido: www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen

Als dat niet lukt, dan verneem ik graag of je het probeert via de app of via een browser/laptop. Zou je het via een ander device kunnen proberen om te kijken of het dan wel lukt? 

Gebruikte je al eerder de app van de streamingdienst? Waarschijnlijk zit daar nog oude data in dat het koppelen verstoort. Kun je de app verwijderen en dan opnieuw downloaden? 

Zorg ervoor de meest recente update is gedownload voor: 
- de Odido App en

- de app van de streamingdienst

Als verder alles in orde is en mocht het nog steeds niet lukken, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en een screenshot van de (fout)melding die je te zien krijgt. Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het verder voor je kunnen onderzoeken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 mei 2025

Helaas lukt het niet en zie ik nog steeds niks in de amazone staan wat betreft een  abbonement, en niks gebruiken. Weet nu ook zeker dat ik ook geen proefperiode of dergelijke heb. 

In de app kan ik het ook niet opnieuw koppelen aangezien de 2 knippen niet werken. 

 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kim, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb nog eens meegekeken in Mijn Odido op de Amazon Prime beheerpagina en ik zie dat er een account bestaat dat ik kon herstellen. Je ontvangt zo een herstellink. Je kan hier je nieuwe inloggegevens invullen. Helpt dit je verder? Zo niet, dan zet ik alsnog het ticket door waar Pharwin het eerder over had. Ik hoor het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 mei 2025

 Dit is wat ik krijg. En lukt verder niks


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen