Skip to main content

Goedendag, 

Het lukt mij niet om via odido amazon prime te koppelen. Zie afbeelding

 

Mvg

 

Hoi Wvisser, leuk dat je gebruik wil maken van Amazon Prime! Wat krijg je precies te zien als je het probeert te activeren? Heb je het wel via www.odido.nl/my/abonnement/amazon-instellingen geprobeerd? Mocht het nog niet lukken, vul dan je profiel in met je 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kan ik direct met je meekijken! 😊


 

 

Ja zeker via de link gedaan!.

Enige wat ik krijg na inloggen is die afbeelding.

 

Mvg


Hi @Wvisser84nl, ik zie dat je jouw gegevens openbaar gedeeld hebt. In verband met jouw privacy heb ik deze daarom voor je verwijderd in het topic en ze zelf in je profiel gezet! Via je profiel kunnen namelijk alleen Moderators meekijken. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan, maar op het eerste oog kan ik niets geks ontdekken. Ik heb daarom de Amazon Prime bundel opnieuw voor je aangezet, zodat je een nieuwe link om te koppelen krijgt. Het lijkt er echter op dat de website van Amazon blijft hangen. Mocht het dus met de nieuwe link weer niet lukken, dan zou ik je willen vragen om het eens via een andere browser (bijvoorbeeld Google Chrome) te proberen. Houd je mij op de hoogte? Als je in de tussentijd vragen hebt, dan weet je mij te vinden!


Jemig wat stom!! Oke bedankt! Ik ga er nee aan de slag!


Reageer