Skip to main content
Beantwoord

Amazon prime

  • 7 September 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Waarom is zonder mijn toestemming Amazon prime uitgezet ik had dat als klanten voordeel nu kan ik het niet meer aanzetten

Hallo @Dre1974, wel zo fijn als je gebruik kunt maken van Amazon Prime, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6166. Daarbij zie ik dat je abonnement is gewijzigd op 18-08-2024 van een oud T-Mobile abonnement naar een nieuwe Hello Odido abonnement. Ook zie ik dat je gebruikmaakt van Samen Unlimited en ik vermoed dat dat de reden is geweest dat je abonnement is omgezet, omdat het alleen bij een nieuw Odido abonnement mogelijk is. Omdat de wijziging heeft plaatsgevonden, is daarbij ook je Amazon Prime komen te vervallen. omdat deze gekoppeld stond aan je oude T-Mobile abonnement. Geen zorgen, deze kun je alsnog activeren via je Mijn Odido account. Wel zie ik dat je momenteel een betalinsgregeling bij ons hebt lopen. Het is niet mogelijk om wijzigingen te maken in je abonnement als je een lopende betalingsregeling bij ons hebt lopen i.v.m. oplopende kosten. Je kunt de Extra Amazon Prime weer toevoegen aan je abonnement zodra je je betalingsregeling hebt afbetaald! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Reageer