Beste lezers,
Helaas heb ik de afgelopen maand lang heel veel slechte ervaringen gehad met tmobile zakelijk.
Vervolgens wilde ik een klacht indienen maar het probleem is dat ik mijn klacht nergens kwijt kan. Via de website is er geen mogelijkheid om je klacht in te dienen en via de community kan je alleen als particulier klant je klacht doorgeven. Bellen met de zakelijk klantenservice gaat ook niet, omdat ze aangeven geen tijd te hebben voor de afhandeling van een klacht en vervolgens in je gezicht ophangen.
Nu ik dit bericht hier plaats zal er weer een reactie komen dat ik hier alleen als particulier klant mijn verhaal mag doen en maar moet gaan bellen met de klantenservice. Nou, dat heb ik dus ook al geprobeerd alleen word er dus gewoon in je gezicht opgehangen.
Ik zal er alles aan doen om gehoord te worden! Zo ga je niet om met een klant.
Het lijkt alsof Tmobile er alles aan doet om de slechte ervaringen die ik graag wil delen om te voorkomen dat andere klanten ook dezelfde dingen mee zullen maken tegen te houden.
Dit is bizar! Dit is absoluut niet transparant van Tmobile!
Dit is absurd! Te gek voor woorden!
Tmobile is weer een klant kwijt.