Skip to main content

Het lukt mij niet om Deezer Vast met mijn bestaande Deeze account te koppelen na mijn verlenging. Tijdens de verlenging was Deezer Vast uit de bundel geraakt.  Heb ik wel direkt ernaar handmatig weer bijgevoegd. Ik heb alle instructies  opgevolgd en vervolgens bij Deezer ingelogd, maar dat hielp niet. ik bij invoer 06 nummer geen SMS. En binnen de Deezer app lukt het ook niet .

Help!

Volgende informatie van Deezer gekregen:

 

I've been checking the data but there appears no subscription on our partner's database. Can you please contact T-mobile and request a subscriber ID with this we may link the subscription. 

 

Graag snel hulp. Ik zou van mijn abonnement zsm verder willen kunnen genieten 


Hi @athlonic 

Zie je in je My T-Mobile wel een actieve Deezer bundel staan? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Deezer account? Dan zoek ik dit graag voor je uit. 


Reageer