Skip to main content

Ik heb gister mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, omdat mijn oude toestel kapot is gegaan. 
Nu is de activatie-sms voor Apple One verstuurd naar mijn oude telefoon en die kan ik dus niet meer lezen. Hoe kom ik aan een nieuwe activatie-code?

Thnx! Groetjes Marieke

De oude simkaart kun je in je nieuwe toestel plaatsen en heeft dezelfde pincode.

Voor een Apple one vraag kun je het beste even Apple contacten. 

Hoi ​@riekR, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als de actievatie-sms naar het juiste nummer wordt verstuurd, laten we samen naar een oplossing kijken! Wat Eric zegt, kun je inderdaad doen. Je kunt de oude simkaart in je nieuwe toestel plaatsen, zodat de sms alsnog binnenkomt. Mocht het niet lukken, dan kan ik eventueel met je meekijken of ik handmatig de activatie-sms naar je kan versturen. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken! 😄

Laat je even weten of het is gelukt of dat je nog hulp hierbij nodig hebt? We horen het graag van je!

Reageer