Skip to main content
Beantwoord

account verwijderen

Hallo, graag dit account en topics verwijderen.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​Martijn, wat jammer om te lezen dat je je account wilt verwijderen, maar ik begrijp het heel goed als deze niet meer nodig is! Ik zal je account direct verwijderen, houd er rekening mee dat je topics wel blijven bestaan, maar dat je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’. Op deze manier kunnen anderen altijd teruglezen wat de oplossing is geweest voor je vraag! Weet dat je altijd weer gerust een nieuw account kunt aanmaken, onze Community staat altijd voor je klaar! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3616 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Hallo ​Martijn, wat jammer om te lezen dat je je account wilt verwijderen, maar ik begrijp het heel goed als deze niet meer nodig is! Ik zal je account direct verwijderen, houd er rekening mee dat je topics wel blijven bestaan, maar dat je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’. Op deze manier kunnen anderen altijd teruglezen wat de oplossing is geweest voor je vraag! Weet dat je altijd weer gerust een nieuw account kunt aanmaken, onze Community staat altijd voor je klaar! 

• 0 reacties
  • 14 april 2025

Hallo, ik wil graag dat badrotek account en topics verwijderd worden van odido community..

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Badrotek dat is helemaal goed, we zullen je missen! Ik zal je Community account per direct verwijderen. Houd wel rekening met het bovenstaande. Weet dat je altijd weer gerust een nieuw account kunt aanmaken voor andere vragen. We zijn er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen