Skip to main content
Beantwoord

Account verwijderen

Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik ben deze niet meer nodig.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Jansemx8 dat is helemaal goed en ik zal je account direct verwijderen! Houd er rekening mee dat je topic wel blijft bestaan, maar dat je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’. Mocht je nog vragen hebben, weet dat je altijd weer een account kunt aanmaken en een topic kunt starten met je vragen. De Community staat voor je klaar! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3429 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Hi ​@Jansemx8 dat is helemaal goed en ik zal je account direct verwijderen! Houd er rekening mee dat je topic wel blijft bestaan, maar dat je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’. Mocht je nog vragen hebben, weet dat je altijd weer een account kunt aanmaken en een topic kunt starten met je vragen. De Community staat voor je klaar! 😊

• 0 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo het lijkt erop dat je je community account niet kan verwijderen. Is het mogelijk via de community om een aanvraag te doen voor het te verwijderen?

Dank 

Marcus 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@MarcusRaptus dat kan ik voor je in orde maken! Kan ik je account direct verwijderen? Laat maar gerust weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

• 0 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo Pharwin, dank je wel dat is fijn want ik kan geen berichten verwijderen zie ik ik zou dan erna wel op een moment een nieuwe account willen aanmaken ik neem aan dat het gewoon mogelijk is met mijn huidige primaire email

deze zou je kunnen verwijderen, dank

marcus 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@MarcusRaptus yes, dat is zeker mogelijk! Ik zal voor nu je account verwijderen. Houd er rekening mee dat je bestaande reacties wel blijven bestaan, maar dat je naam wordt aangeduid als '’Anonymous'’. Voor andere vragen, kun je altijd gerust weer een nieuw account aanmaken met je eigen e-mailadres. We zijn er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen